استانداری ایلام

استاندار ایلام:

مطالبات بیمه ها تا پایان تیرماه پرداخت شده است/اعتبار لازم طرح کارانه به استان اختصاص یافته است/دستگاه‌ها، بودن در کنارهم را به هم افزایی مبدل کنند

مطالبات بیمه ها تا پایان تیرماه پرداخت شده است/اعتبار لازم طرح کارانه به استان اختصاص یافته است/دستگاه‌ها، بودن در کنارهم را به هم افزایی مبدل کنند

قاسم سلیمانی‌دشتکی  در دیدار آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به شرایط حاد بیماری کرونا در کشور گفت: امروز کار حوزه بهداشت و درمان نسبت به هر موقع دیگر حائز اهمیت تر است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح روز شنبه ۱۹ مهر ماه در دیدار آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به شرایط حاد بیماری کرونا در کشور گفت: امروز کار حوزه بهداشت و درمان نسبت به هر موقع دیگر حائز اهمیت تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز شنبه ۱۹ مهر ماه در دیدار آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به شرایط حاد بیماری کرونا در کشور گفت: امروز کار حوزه بهداشت و درمان نسبت به هر موقع دیگر حائز اهمیت تر است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه عوامل و دست اندرکاران کار بهداشت و درمان در استان ایلام گفت: آنها خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و همه در این امر خطیر در راستای حفظ سلامت جامعه موظف به کمک و همکاری هستیم.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تاکید بر هماهنگی در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، با عنوان این خبر که تمامی مطالبات مراکز درمانی به بیمه های تا پایان تیرماه پرداخت شده است، گفت: با پیگیری و رایزنی های صورت گرفته با مدیران سابق و حال سازمان تامین اجتماعی و با وجود مشکلات سخت مالی در دوره جدید با موافقت سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم طرح کارانه نیز به استان ایلام اختصاص یافته شد.

وی به موازی کاری بعضی از ادارات و نهاد های استان اشاره و بیان داشت: البته این موضوع هم می تواند حسن باشد هم عیب، حسن از آن جهت که باعث رقابت بهتر می شود و عیب، از آن رو که تداخل در کارها باعث تضعیف امور می‌شود.
 
وی با تاکید بر این مطلب که مجموعه‌ دستگاه‌ها بودن در کنارهم را به هم افزایی مبدل سازند، افزود: در این زمینه در بعضی از نهادهای نظامی و انتظامی و سپاه و ارتش و ... شاهد وفاق، همدلی و هم افزایی بسیار خوبی هستیم، اما در مدیریت های درمانی و بهداشتی گاهی شاهد برخی اختلافات درون سازمانی هستیم که می بایست برطرف شود و زمینه مشارکت بیشتر در امور فراهم گردد.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه اگر در سطوح مدیریت سازوکار مناسبی بر مبنای تعامل و همکاری تعریف کنیم، شاهد خدمات دهی بهتری در زیرمجموعه ها خواهیم بود، گفت: امروز این انتظار است که با هماهنگی، همکاری و تعامل بیشتر مسائل و مشکلات درمانی و بیمه ای استان مرتفع گردد تا شاهد اعزام کمتر بیماران خاص به خارج از استان باشیم.

در پایان این مراسم دکتر رمضانی به عنوان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام معرفی شد و از خدمات و زحمات دکتر کریم لاله ماژین مدیر اسبق تجلیل بعمل آمد. 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است