استانداری ایلام

استاندار ایلام:

تمام امکانات و ظرفیت های استان علیه کرونا بسیج می شود/با نقض کنندگان دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در سطح اجرا و جامعه برخورد جدی می شود/چند برابر شدن تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها ظرف یک هفته

تمام امکانات و ظرفیت های استان علیه کرونا بسیج می شود/با نقض کنندگان دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در سطح اجرا و جامعه برخورد جدی می شود/چند برابر شدن تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها ظرف یک هفته

استاندار ایلام:
⭕️ تمام امکانات و ظرفیت های استان علیه کرونا بسیج می شود/با نقض کنندگان دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در سطح اجرا و جامعه برخورد جدی می شود/چند برابر شدن تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها ظرف یک هفته گذشته یک هشدار باش و اعلام خطر جدی است

🔴 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز شنبه ۲۶ مهرماه در پی تشدید وضعیت کرونا در استان به دستور قاسم سلیمانی‌دشتکی چهل و یکمین نشست ستاد استانی کرونا بصورت فوق‌العاده و در یک روز تعطیل برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست که بصورت ویدئوکنفراس و با حضور معاونین سیاسی، عمرانی و منابع انسانی و دیگر اعضای ستاد استاني کرونا برگزار شد در آغاز ضمن تذکر به معاون دانشگاه علوم پزشکی به خاطر عدم استفاده از ماسک در حین سخنرانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بایست خود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی الگو باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اعضای ستاد استانی کرونا به خاطر تشکیل جلسه در یک روز تعطیل گفت: تمام امکانات و ظرفیت های استان بایست برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شود.

وی سپس خواستار تامین اعتبار خرید ابزار و امکانات لازم از جمله دستگاه ونتی لاتور برای استفاده بيماران در استان شد و گفت: با توجه به اهمیت و حیاتی بودن این دستگاه ها در نجات جان بیماران در نهایت کمی و کاستی هزینه ها برای خرید این وسایل از اعتبارات استانی انجام شود. 

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار تجهیز دو مکان مجزا برای کمک رسیدگی به حال بیماران کرونایی در استان شد و گفت: بایست بر اساس استانداردهای لازم مکان هایی بعنوان نقاهتگاه مردان و زنان تامین و جداسازی شود و از این ظرفیت برای کاستن بار بیمارستان ها در این شرايط خاص جلوگیری گردد.

وی در ادامه خواستار برخورد شدید با عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا در سطح اجرا و جامعه شد و گفت: وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده و خطرناک است و دو سه برابر شدن تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها ظرف هفته گذشته یک هشدار باش کامل برای رعایت کامل و جدی دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهادها و ارگان های مختلف موظف به اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا هستند و قصور در عدم اجرای آنها برای نقض کنندگان و مسئول آن نهاد و اداره پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

وی در ادامه‌ بر اهتمام جدی دستگاه های نظارتی در برخورد با عوامل و برهم زنندگان امنیت سلامت مردم تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه نیاز به نظارت‌ بیشتر و اعمال جدی تر قانون در برخورد با افرادی هست که نسبت به این دستورالعمل ها بی تفاوت هستند و در این راستا لازم است برای حفط سلامت مردم بی ملاحظه و قاطعانه برخورد کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است