استانداری ایلام

استاندار ایلام:

ایجاد دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یک خبر خوب و مهم برای استان است/ از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای سفر به استان دعوت می کنم

ایجاد دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یک خبر خوب و مهم برای استان است/ از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای سفر به استان دعوت می کنم

دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام ایجاد شد

استاندار ایلام:
⭕️ایجاد دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یک خبر خوب و مهم برای استان است/ از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای سفر به استان دعوت می کنم/۲۰ دستگاه کمک تنفسی به ایلام اختصاص یافته است

💢به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه در دیدار ابراهیمی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از ارتقای نمایندگی دفتر ستاد اجرایی در استان به اداره کل تقدیر کرد و گفت: ایجاد دفتر مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان یک خبر خوب و مهم برای استان است چراکه نقش این ستاد در محرومیت زدایی برای استان بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفر به ایلام دعوت کرد و گفت: قبل از سفر ابتدا یک هيئت کارشناسی جهت بررسی مسائل و مشکلات در استان حضور یابند تا انشاءالله زمینه یک سفر پرخیر فراهم گردد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه گفت: ایلام در دوران دفاع مقدس با ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز دین خود را به انقلاب و نظام و کشور ادا کرد و امروز خدمت به این مردمان برای هر مسئولی یک افتخار بزرگ است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که در ۸ سال جنگ تحمیلی عملا فرصتی برای عمران و آبادانی این منطقه وجود نداشته است، گفت: مردمان این دیار در حالیکه مظلومانه و بطور مستقیم زیر توپ و تانک و هواپیما های دشمن بودند اما هرگز مهاجرت نکردند بلکه ماندند و مردانه از در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و پا پس نکشیدند.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که قریب یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، گفت: رسیدگی به مناطق محروم در استان ایلام ظرف چند سال اخیر با ورود قابل تحسین نهادها و ارگان ها و بنیادهای مهمی چون بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و ... شتاب قابل قبولی به خود گرفته است و امروز نیز با تقویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان امیدواریم شاهد نقش آفرینی بیشتر در محرومیت زدایی استان باشیم.

وی در ادامه از کار ماندگار بنیاد مستضعفان در تحت پوشش قرار دادن دو شهرستان محروم استان یاد کرد و گفت: این بنیاد معمولا در هر استان تنها یک شهرستان را هدف محرومیت زدایی خود قرار می دهد اما با توجه به نظر مساعد ریاست محترم این بنیاد امروز دو شهرستان محروم هلیلان و ملکشاهی تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با عنوان این مطلب که تاکنون چند هیئت از بنیاد مستضعفان از جمله رئیس بنیاد علوی و دیگر معاونین در استان حضور یافته اند، اظهار داشت: در ایام پیش رو انشاءالله میزبان ریاست محترم بنیاد مستضعفان و علوی هستیم و انتظار داریم به زودی شاهد حضور ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با توجه به ظرفیت های مهم این ستاد در استان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان از کمک ها و مساعدت خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان در بحث کرونا، اربعین، کمک های مومنانه، ایجاد اداره مستقل در استان و ... تشکر کرد و گفت: امروز در بحث کرونا حال ایلام مساعد نیست و نیاز به کمک فوری دارد بطوریکه هم در تعداد ابتلا و هم فوتی اصلا وضعیت خوبی نداریم.

وی در ادامه از نیاز شدید استان به دستگاه اکسیژن ساز خبر داد و گفت: در پیگیری های بعمل آمده قرار شد ۲۰ دستگاه کمک تنفسی "بای پپ" از طریق وزارت بهداشت به استان اختصاص یابد و انتظار داریم ستاد اجرایی فرمان امام در جهت تهیه دستگاه اکسیژن ساز سیار برای شهرستان های استان کمک و مساعدت نماید.

در پایان این نشست با ایجاد دفتر مستقل ستاد در استان، زارعی بعنوان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) معرفی و از زحمات کلهر که قبلا نمایندگی ستاد اجرایی را در دو استان ایلام و کرمانشاه بر عهده داشت تقدیر و تشكر بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است