استانداری ایلام

خبر خوش استاندار ایلام:

واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده افتتاح گردید/ورود به موقع در حادثه پتروشیمی ایلام باعث مهار فوری آتش‌سوزی شد

واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده افتتاح گردید/ورود به موقع در حادثه پتروشیمی ایلام باعث مهار فوری آتش‌سوزی شد

خبر خوش استاندار ایلام:
⭕️ واحد الفین پتروشیمی ایلام آماده افتتاح گردید/ورود به موقع در حادثه پتروشیمی ایلام باعث مهار فوری آتش‌سوزی شد

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه در نشست ستاد بحران استان ضمن تشکر از مجموعه عوامل و دست اندرکار در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی ایلام گفت: ورود به موقع در بحران نقش حائز اهمیتی در کنترل آتش سوزی داشت.

وی در ادامه گفت: به محض دریافت خبر آتش‌سوزی بدون فوت وقت با تشکیل ستاد مدیریت بحران بصورت مجازی به همه عوامل دست اندرکار فراخوان داده شد و خوشبختانه این مهم در کمترین زمان ممکن انجام گردید.

رئیس ستاد بحران استان در ادامه خواستار بررسی علل و عوامل حادثه توسط دستگاه های متولی شد و گفت: تلاش همه جانبه ای برای کنترل و مهار آتش سوزی پتروشیمی صورت گرفت که با همکاری بسیار خوب دوستان پالایشگاه گاز و شهرداریهای نزدیک، هلال احمر، نیروی انتظامی، مدیریت بحران استان، سپاه امیرالمومنین استان و ... دیگر دوستان و تمامی تلاشگران به ثمر نشست و خوشبختانه با خسارات بسیار کم تلفاتی دربر نداشت و اینجا لازم است از تلاش و همكاري همه آنان تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود از آماده افتتاح شدن واحد الفین پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: بر طبق گفته مدیر عامل محترم پتروشیمی ایلام بعد از سالها چشم انتظاری بالاخره واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام موسوم به الفین سیزدهم به عنوان تنها واحد الفین در غرب کشور آماده افتتاح شده است و این یک خبر خوشحال کننده و امید بخش برای استان است چراکه این واحد مهمترین واحد فرایندی و قلب مجتمع و ورودی اصلی خوراک مجتمع به شمار می‌آید و این مهم نویدبخش تولید پایدار، ایجاد اشتغال و رونق توسعه صنعتی در استان خواهد شد.

وی در ادامه نقش صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در توسعه استان را مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: انتظار است با افتتاح واحد مهم الفین مسئولین امر در جهت ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز توجه و تمرکز بیشتری داشته باشند.

سلیمانی‌دشتکی در پایان با اشاره به در دست اقدام بودن کار دو شهرک تخصصی پایین دستی در استان گفت: امیدواریم شهرک تخصصی صنایع پایین دستی p.p ایلام با مشارکت بخش خصوصی و شهرک صنعتی صنایع پایین دستی پتروشیمی در دهلران با حمایت دولت به زودی به بهره برداری برسد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مجموعه عوامل در گیر در مهار آتش‌سوزی پتروشیمی ایلام تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است