استانداری ایلام

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا:

برای جمع کردن کرونا بایست تعارفات را کنار بگذاریم/دستگاه هایی که دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرایی نکنند اعلام می کنیم

برای جمع کردن کرونا بایست تعارفات را کنار بگذاریم/دستگاه هایی که دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرایی نکنند اعلام می کنیم

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا:
برای جمع کردن کرونا بایست تعارفات را کنار بگذاریم/دستگاه هایی که دستورالعمل های ستاد کرونا را اجرایی نکنند اعلام می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، معروف بسطامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که برای جمع کردن کرونا بایست تعارفات را کنار بگذاریم، گفت: مردم ما همواره در طول انقلاب همراه و همیار مسئولین و دولت و نظام بوده اند و بازاریان هم در طول این مدت خدمات بسیاری داشته‌اند که در این بحران کنونی هم بازار باید وظیفه خود را انجام دهد و بازاریان در این زمینه می بایست تمام هم و غم خود را بر کاهش آمار و کنترل بیماری کنترل بیماری کرونا داشته باشند.

وی با تاکید بر این مهم که وظیفه ما که اطلاع رسانی کامل خواهد بود را انجام خواهیم داد و مردم را از تصمیمات و قوانین و مصوبات ستاد کرونا با خبر خواهیم کرد، خاطرنشان کرد:  اقناع افکار عمومی را در دستور کار قرار داده ایم و بازاریان نیز در این زمینه باید همراه و همکار ستاد کرونا باشند.

معاون استاندار با اشاره به حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ستاد استانی کرونا تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار صحبت های بسیار خوبی در زمینه اجرای مصوبات ستاد مرکزی کرونا داشتند و همه باید از این صحبت ها و از این اطلاع رسانی اطاعت کنیم و هرگونه همکاری که لازم باشد باید در دستور کار قرار گیرد.

بسطامی افزود: اگر این طرح به نحو احسن توسط مدیران و مسئولین اجرا شود و مردم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند ما قطعاً در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا موفق خواهیم بود و انشاءالله در  زمینه حمایت هم دولت بسته های حمایتی را  در نظر خواهد گرفت و تمام تلاش ما این است که کمترین ضرر و زیان به بازاریان و اصناف وارد شود.

وی مهمترین مسئله‌ای را  که در حال حاضر وجود دارد بحث معیشت مردم و ضرر و زیانی است که اصناف و بازاریان متحمل  می‌شوند دانست و بیان داشت:   انتظار داریم دولت با ارائه بسته های حمایتی و کمکهای معیشتی نسبت به رفع آن اقدام کند.

فرمانده قرارگاه کرونا در استان تاکید کرد: تلاش کنیم انسجام کامل تری بین فرمانداری‌ها و ادارات دولتی و بازاریان برای اجرای طرح جامع مدیریت کرونا ایجاد شود تا طرح را به بهترین شکل ممکن در استان اجرا نماییم.

وی با تاکید بر این که جان مردم در اولویت کاری قرار دارد تاکید کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی، ادارات و یا اصناف که همکاری لازم را با قرارگاه نداشته باشند و در اجرای طرح کنترل بیماری کرونا همکاری نکنند ما در رسانه ها اعلام خواهیم کرد و برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی افزود: برای مقابله با کرونا باید اراده قوی داشته باشیم و جهادی عمل کنیم و مدیران نسبت به اجرای تعهدات و مصوباتی که بر عهده آنها گذاشته می‌شود با قدرت ورود کنند و به نحو احسن آن را اجرا نمایند.


1- در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و تعطیلی گروههای ۲و۳و۴ شغلی، یا محوریت فرمانداری ها تمامی اصناف مشمول گروههای مذکور تا آخر طرح پلمپ میشوند که این پلمپ به منزله تخلف اصناف، مشمول تشکیل پرونده تعزیراتی و سابقه تخلف نمیباشد.

۲- مسیرهای منتهی به هسته مرکزی شهر در شهر ایلام به شرح ذیل مسدود و تردد فقط برای ناوگان حمل و نقل عمومی و خودروهای امدادی امکانپذیر می باشد: میدان انقلاب به سمت چهارراه سعدی، خیابان سمندری، سعدی جنوبی و پارکینگ شهرداری
۳- تمامی ورودی و خروجی های شهر توسط عوامل محترم راهور و راهداری مسدود و برای خودروهای متخلف در شهرهای وضعیت قرمز جریمه یک میلیونی و سایر شهرها ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

۴- تیم های گشتی بسیج، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و سازمان صمت با همکاری اتاق اصناف جهت نظارت بر اصناف به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند.

۵-کلیه دستگاه هایی که به صورت شیفت کاری، امدادی، و به هر نحوی بالاجبار می بایست در ساعات ممنوعه تردد نمایند لیست خودروهای خود و کارکنان شیفتی را مکتوب به فرمانداری ها اعلام کنند.

۶- پارکینگ شهرداری هم توسط شهرداری ساماندهی می شود

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است