استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز پرستار

استاندار ایلام به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز پرستار

🔸 استاندار ایلام به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر کرد

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها که بنام روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران در این مقطع تاریخی و حساس در مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

آری روز پرستار، روز ارج نهادن به فرهنگِ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است. در این روزهای پرخطر خط مقدم و حافظ پرخطیر جان انسان‌ها در گرو ایثار و فداکاری پرستاران بوده و گویی دعای پرشکوه دردمندان با دستان شفابخش این فرشتگان زمینی اجابت می شود. و اینجا باید گفت که حقیقتا دستان پرتلاش و نگاه پرمهر و امیدبخش سپید قامتان عرصه سلامت، ستودنی است.

پرواضح است که در این هنگامه سخت و سرنوشت ساز مردم و مسئولان، بیش از پیش قدرشناس ایثار و از خودگذشتگی های کم نظیر پرستاران هستند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده پرستاران زحمتکش که در این روزها جان خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند، ابراز نموده و در پایان سلامت و سعادت تمامی سفیران سلامت و فرشتگان نجات بخش زندگی را ازدرگاه خداوند متعال، مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است