استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

آینده ای روشن پیش روی دهلران است

آینده ای روشن پیش روی دهلران است

‍ معاون سیاسی امنیتی استاندارایلام؛
 وحدت همه جناح ها و گروه های سیاسی امروز یک ضرورت انکار ناپذیر است.  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر وحدت همه جناح های سیاسی در شرایط فعلی کشور تاکید کرد.

وی ادامه داد؛ بهترین رویکرد برای عبور از این شرایط، وحدت همه جناح ها و جریانات سیاسی است و فرمانداران و ائمه جمعه در این زمینه وظایف برجسته ای دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به جشن های 40 سالگی انقلاب گفت: در دهه فجر پروژه های مهم و تاثیر گذاری در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود که همه در راستای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت استان هستند.

دکتر نوذری در ادامه به ظرفیت های شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: اقدامات خوب و متناسبی با این ظرفیت ها در حوزه های مختلف چون کشاورزی، نفت و گاز، آب و خاک، بهداشت و درمان، زیرساخت ها، مبلمان شهری و سامانه گرمسیری و ... انجام شده است و البته این مسیر سازندگی و توسعه ادامه دارد.

وی با اشاره به مرز چیلات و اقدامات خوب در زیرساخت های این مرز و اهمیت آن به لحاظ اقتصادی و اربعین افزود: رایزنی های استاندار محترم ایلام با استاندار میسان و وزیر کشور عراق برای گشایش این مرز و پیگیری ها از طریق وزات کشور و امور خارجه همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کارهای مرز چیلات و زیرساخت های آن تکمیل شده و نیاز است طرف عراقی نیز پای کار آید.

وی در ادامه افزود؛ نگاه دولت تدبیر و امید و نماینده عالی آن در استان جناب آقای سلیمانی دشتکی به دهلران ویژه و مثبت است و راه اندازی طرح ها و پروژه های مهمی چون ان جی ال و پتروشیمی دهلران، سامانه گرمسیری، طرح احیاء زمین های کشاورزی، چهاره خطه کردن مسیر مهران-دهلران-اندیمشک و ... از آن نمونه است که با جدیت دنبال می شود و آینده ای روشن را در پیش روی شهرستان ترسیم نموده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است