استانداری ایلام

استاندار ایلام

نبایست جوری رفتار کرد که عملا تغییر در امورات سخت و هزینه بردار شود

نبایست جوری رفتار کرد که عملا تغییر در امورات سخت و هزینه بردار شود

استاندار ایلام گفت؛ در تغییرات مشورت پذیرم اما تصمیم نهایی با من است.
 
وی با انتقاد از برخی گمانه زنی ها در فضای مجازی نسبت به تغیرات گفت؛ نبایست جوری رفتار کرد که عملا تغییر در امورات سخت و هزینه بردار شود کما اینکه جابجایی و تغییر فرمانداران جایز بود و علت اینکه به سرعت انجام گرفت، برای جلوگیری از موج تخریب ها بود که معمولان در مناطق زاگرس نشین در حین انتصابات مرسوم است.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که تصمیم گیر نهایی در انتصابات خود من هستم، تصریح نمود؛ من آدم مشورت پذیری هستم اما در انتصابات تصمیم گیر نهایی خود من هستم و به احدی اجازه دخالت نمی دهم و بنای تغییرات بر مبنای تبدیل به احسن است.

وی در ادامه گفت؛ والله به هیچ فرماندار و مدیری اجازه نداده و نمی دهم در امورات پیش روی خود جز نظر قانون حرف دیگری داشته باشند.

وی در ادامه افزود؛ در انتصابات برای من اینکه فرد از چه گروه و قبیله ای باشد مهم نیست مهم توانمندی و همراهی فرد با سیاسیت های نظام و دولت است.

وی در پایان به تغییرات اخیر اشاره کرد و گفت؛ ما اخیرا تنها یک تغییر در حوزه فرمانداران داشته ایم و جایگزین فردی با سابقه از افراد توانمند است و دو فرماندار   دیگر با رضایت و میل خود جابجا شده اند و هر دو از فرمانداران خوب ما هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است