استانداری ایلام

معاون امور عمرانی

۱۳۰ پروژه تا پایان دولت دوازدهم در ایلام به بهره برداری

۱۳۰ پروژه تا پایان دولت دوازدهم در ایلام به بهره برداری

‍ معاون عمرانی استاندار:

۱۳۰ پروژه تا پایان دولت دوازدهم در ایلام به بهره برداری 
 معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۱۳۰ پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف این استان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس احمد کرمی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان چرداول اظهار داشت: کوتاهی زمان مسئولیت نباید بهانه ای برای کم کاری مسئولین باشد و همه باید تا آخرین لحظات عمر  مدیریتی در کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم چرا که مسئولیت یک امانت بسیار ارزشمند بوده که در حفظ و  صیانت از آن باید دقت زیادی کرد.
وی افزود: خدمت رسانی برای رضایت خدا و مردم زمان و مکان نمی شناسد و در این مسیر همه باید تلاش کنیم و شور  و نشاط اجتماعی و امید و بالندگی را در بین مردم دوچندان کنیم زیرا  جمهوری اسلامی انقلابی برای رفع محرومیت ها و بهره مندی آحاد مردم در تمام نقاط شهری و روستایی از امکانات رفاهی می باشد.
معاون عمرانی استاندار ایلام به سه برنامه مهم دولت در سال جاری و روزهای آخر مدیریت اشاره کرد و یادآور شد: در مدیریت کرونا با تلاش و همدلی و رفع چالش ها و همراهی صنوف مختلف علیرغم مشکلات اقتصادی می توانیم از این این پیک خطرناک نیز عبور کنیم و باید در این راستا  کنترل، نظارت  و پایش  بازار به دقت انجام شود.
کرمی، دومین اولویت و هدف دولت را انتخابات برشمرد و گفت: حضور باشکوه مردم، سلامت انتخابات، بی طرفی، امانتداری و در بین مردم بودن از دیگر برنامه های مهم برای خلق یک حماسه ماندگار همچون ادوار مختلف انتخابات می باشد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر پروژه های مهمی در چرداول در دست ساخت یا اجرا است که مهمترین آن ها سد چناره می باشد که وارد فاز اجرایی شده و از ظرفیت ماده ۵۶ تلاش خواهیم کرد شروع به کار آن با اختصاص  اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال انجام گیرد.
وی همچین از پیگیری  آزاد راه  حمیل-  شباب به ایلام و نتایج خوب این پروژه ملی در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا پروژه های با پیشرفت فزیکی بالا را در سطح این شهرستان به اتمام برسانیم.
⭕️فرماندار سابق چرداول هم در این آیین گفت: ماندگاری مسئولیت ها باید با نگاه  خدمتگذاری  به مردم و رضایت مندی عامه مردمی باشد و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های دولت در اولویت کاری در این مدت مسئولیتم بوده است. 
الیاس فتاحی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف: آب، برق، گاز، تولید، صنعت، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی در چرداول انجام داده تا جایی که  همه مردم در هر جایی از تمام منابع  بهره مند هستند.
وی، مهمترین کارهای صورت گرفته در چهار سال گذشته را حمایت و توسعه تولید،طرح های اشتغال زا، تقویت سمن ها،تکمیل و ساخت طرح های مختلف، تقویت  شهرداری ها و دهیاری ها و جذب اعتبارات ملی و استانی بر ای توسعه همه جانبه چرداول برشمرد.
⭕️فرماندار جدید چرداول نیز افزود: این شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل های  مهمی در حوزه های: صنعتی، اقتصادی، کشاورزی، اجتماعی و سیاسی دارد که با مدیریت صحیح این منابع  می توان گام های بزرگی در راستای تولید و اشتغال زایی برداشت.
سعید رضا کریمیان یادآور شد: در بحث کرونا  همراهی و مشارکت مردمی در کنار مسئولیت پذیری مدیران عاملی  برای قطع زنجیره کرونا خواهد بود و از آحاد مردم فهیم و با فرهنگ چرداول درخواست دارم با سعه صدر و صبوری همدیگر را برای گذر از پیک خطرناک کرونا  کمک کنیم.
وی با اشاره به سابقه درخشان مردم شهرستان چرداول در انتخابات اضافه کرد: در ادوار مختلف انتخابات مردم این دیار مشارکتی بالای ۷۵ درصد داشته اند که بیانگر عمق بینش بالای سیاسی و ارادت آن ها به  کشور و دستآوردهای بزرگ انقلاب بوده در این دوره از انتخابات نیز با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری  مشارکتی حداکثری خواهند داشت.
در این آیین با تقدیر از زحمات الیاس فتاحی فرماندار سابق، سعید رضا کریمیان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چرداول منصوب شد. 
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد( منبع ایرنا)
🗓 شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
🟣 اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است