استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور عنوان کرد:

ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستانهای استان/لزوم تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر

ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستانهای استان/لزوم تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر

دکتر محمد نوذری در  دیدار دکتر رستم وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اجتماعی، خواسته ها و مطالبات استان را در این حوزه مطرح و پیگیری نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر محمد نوذری در ادامه پیگیری های خود بعد از دیدار با معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به دیدار دکتر رستم وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اجتماعی، خواسته ها و مطالبات استان را در این حوزه مطرح و پیگیری نمود.

◽️وی در ادامه با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل گری در کاهش آسیب های اجتماعی خواستار این رویکرد مثبت در تمام شهرستانهای استان شد و گفت: در حال حاضر دو دفتر تسهیل گری در شهر ایلام وجود دارد که لازم است که به پنج دفتر ارتقا یابد و همچنین بر هر شهرستان هم نیازمند یک دفتر هستیم.

◽️وی افزود: می توان با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاب آوری را در جامعه بالا برد.

◽️استاندار ایلام در ادامه با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی بالا در استان خواستار نگاه ویژه سازمان امور اجتماعی در این زمینه شد و گفت: در اینجا این سازمان می تواند با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارئه طرح ها و لوایح مناسب در جهت تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر کشور از جمله استان ایلام اقدام نماید.

◽️وی در ادامه ضمن در خواست اختصاص اعتبار ویژه در حوزه اجتماعی و مناطق حاشیه ای شهر های استان گفت: هر چقدر بتوانیم آسیب ها و معضلات اجتماعی در یک منطقه را مدیریت و درمان کنیم راه توسعه و پیشرفت را در آن منطقه هموار تر ساخته ایم.

♦️در پایان این نشست معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام دستورات مقتضی صادر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است