استانداری ایلام

‍ در چهارمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان عنوان شد:

اصل بی طرفی در کمیته اطلاع رسانی انتخابات رعایت شود/ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات توسط رسانه ها

اصل بی طرفی در کمیته اطلاع رسانی انتخابات رعایت شود/ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری  در انتخابات توسط رسانه ها

‍ در چهارمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان عنوان شد:
🔺اصل بی طرفی در کمیته اطلاع رسانی انتخابات رعایت شود/ تبیین اهمیت مشارکت حداکثری  در انتخابات توسط رسانه ها
🔸معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: رسانه ها اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را جهت مقابله با اظهارنظرهای دشمن بر عهده دارد.
🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام "الیاس فتاحی" در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با حضور جمعی از خبرنگاران و کمیته های اطلاع رسانی اظهار کرد: در تمام ادوار سطح مشارکت مردم استان بیش از ۷۵ درصد بوده است، و هم اکنون هم تمام تلاش ها برای خلق حضور پرشور مردم در کمال آرامش با تقدم اصل بی طرفی است.
🔹معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به جمعیت ۵۸۰ هزار نفری استان گفت: ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی بوده که از این تعداد، ۱۰ هزار نفر رای اولی هستند.
🔹وی تعداد شعب اخذ رای در استان را ۷۷۱ شعبه برای ۲۷ شهر و ۳۵۹ روستا برشمرد و ادامه داد: ۵۸۱ نفر کاندید شورای شهر و ۲۰۲۹ نفر کاندید شورای روستایی واجد شرایط به مردم شریف استان معرفی شده است که با ایجاد شور انتخاباتی در محیط شهر و روستا، شرایط را برای مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای فراهم خواهند نمود.
🔹فتاحی بر تاثیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات و تبیین مشارکت مردم تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت های اطلاع رسانی در ستاد وجود داشته باشد، هدف آن جذب مشارکت با رعایت اصل بی طرفی باشد. همچنین نباید با اظهارنظرهای خود مردم را مایوس کنند و در اعلام اطلاعات کمال دقت را داشته باشند.
🔹وی با اشاره به اینکه استان ایلام به جهت مشارکت در امر انتخابات در هر دوره جزو سه استان برتر کشور بوده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال کاهش مسارکت مردم در انتخابات است و این را از رسانه می خواهیم که با اطلاع رسانی های دقیق و روشن این مهم را بین مردم تبیین نمایند تا امید به خدا در ۲۸ خردادماه شاهد حضور هر چه باشکوه تر مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا باشیم.

@ilamisna
اخبار استانداری ایلام
🔵 تلگرام:
  https://t.me/joinchat/SvOtsS8NmPIpfyej

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است