استانداری ایلام

معاون امور عمرانی در جلسه شورای تصادفات استان

ایجاد ۷ تقاطع غیر همسطح برای جلوگیری از تصادفات در محورهای استان ضروری به نظر می رسد

ایجاد ۷ تقاطع غیر همسطح برای جلوگیری از تصادفات در محورهای استان ضروری به نظر می رسد

معاون امور عمرانی در جلسه شورای تصادفات استان 

✔️ ایجاد ۷ تقاطع غیر همسطح برای جلوگیری از تصادفات در محورهای استان ضروری به نظر می رسد اما اگر به عنوان مثال دو مورد از این تقاضا را در دستور کار قرار داده و آنها را به صورت صد در صد اجرا کنیم مفید تر خواهد بود تا این که هفت تقاطع را در دستور کار قرار داده و همه را تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا کنیم.

✔️ برای تصادفات و همچون اربعین باید سناریو جداگانه داشته باشیم و به سرعت نسبت به اجرای آن اقدام نمایید اینجانب یکی از امتیازاتی که برای ارزیابی شهرداران در نظر خواهم گرفت و اجرای دقیق فعالیت ها در این حوزه است.

✔️ می‌بایست برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص جلوگیری از تصادفات در ایام اربعین در محورهای ارتباطی استان داشته باشیم از جمله مسائلی که در این حوزه باید مدنظر قرار گیرد جانمایی موکب ها و ارائه سرویس و زمان استراحت رانندگان است که در این حوزه نیز باید و مکان یابی دقیق ای شکل می گیرد همچنین با توجه به وضعیتی که با آن مواجه هستیم ممکن است نحوه برگزاری اربعین نسبت به گذشته کاملاً تغییر کند.

✔️ در مسیرهای اربعین باید پروژه هایی که نیمه کاره هستند به سرعت تکمیل شده و به پایان برسم از جمله پلی که در کیلومتر ۸ جاده ایران قرار دارد و همچنین تونلی که در این مسیر در حال اجراست باید به شکلی ساماندهی شود.

✔️  در مسیرهای اربعین برای زمانهای اورژانس و اضطرار باید مسیرهای  خاکی و نظر گرفته شود.

✔️ یکی از مسائلی که بسیار مهم به نظر می‌رسد در کنار خدماتی که به زوار گردشگران و مسافرین که وارد استان می شوند ارائه می دهیم حفظ ایمنی این عزیزان است که اولویت اصلی ماست.

🗓 | سه شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است