استانداری ایلام

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری :

تلاش ما این است که یک تلنگری برای جوانان در مهمترین انتخاب خود ایجاد کنیم

تلاش ما این است که یک تلنگری برای جوانان در مهمترین انتخاب خود ایجاد کنیم

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: تلاش ما این است که یک تلنگری برای جوانان در مهمترین انتخاب خود ایجاد کنیم.
وی خاطر نشان کرد: چرا ما در انتخاب های زندگی به خود احترام نمی گذاریم و برای مهمترین تصمیم زندگی به مشاور و متخصص مراجعه نمی کنیم .
این مقام مسئول با اشاره به این که ما جامعه دانشجویان را برای آموزش های پیش از ازدواج انتخاب کرده ایم خاطر نشان کرد: جامعه هدف دانشجو با توجه به تحصیلات و دیدگاه های علمی می توانند در جامعه موثر باشند .
وی با بیان این که  ما ازدواج می کنیم که به آرامش و امنیت برسیم و کامل شویم ادامه داد: یکی دیگراز مشکلاتی که باعث طلاق در سال های اولیه زندگی می شود فاصله ای که بین نسل جوان و والدین آنها وجود دارد ، جوان ایرانی در حلقه ی مفقوده ی علمی و عملی گیر افتاده است و برخی نیز فکر می کنند که همه چیز را می دانند و این یک مشکل است .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری  یکی دیگر از مشکلات جوانان را ملاک های ظاهری برای ازدواج دانست و خاطر نشان کرد: ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی دختران است و برای این انتخاب مهم باید ملاک های مهمتر و اصلی تری را مد نظر قرار دهند.
وی تأکید کرد : تلاش ما که جوانان و به ویژه دختران را به آینده شان حساس کنیم و تلاش کنیم که نحوه ی انتخاب همسر را آموزش دهیم .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است