استانداری ایلام

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام منصوب شد

◽️استاندار ایلام در حکمی "پروفسور شهریار عباسی" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب کرد

◽️استاندار ایلام در حکمی "پروفسور شهریار عباسی" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب کرد

‍ 💥سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام منصوب شد

◽️استاندار ایلام در حکمی "پروفسور شهریار عباسی" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب کرد.

🔹به گزارش دولتیاران، "عباسی" متولد شهریور ماه ۱۳۴۷ در شهرستان ایوان است که کارشناسی خود را سال ۷۲ در رشته "شیمی کاربردی" از دانشگاه مازندران و کارشناسی ارشد (۱۳۷۴) و دکترا (۱۳۸۰) را در رشته "شیمی تجزیه" از دانشگاه صنعتی اصفهان اخذ کرد.

🔹وی، استاد تمام پایه ۳۶؛ از سال ۸۰ عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام و دارای ۸۷ مقاله(ISI) در مجلات علمی بین‌المللی است که از سال ۶۵ تا ۷۵ دبیر آموزش و پرورش بود؛ از سال ۷۵ تا سال ۸۰ در دانشگاه صنعتی اصفهان و از سال ۷۸ تاکنون دروس رشته شیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه ایلام ارائه و تدریس می‌کند.

🔹بورسیه کامل دولت ژاپن جهت ادامه تحصیل در مقطع دکترا در سال ۷۵ [که وی آن را نپذیرفت]؛ بورسیه دکترای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ پژوهشگر برتر دانشگاه در سالهای ۸۵ و ۸۶؛ استاد بسیجی نمونه استان در سال ۸۸ و رتبه اول از بین فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۷۲ از مهمترین افتخارات علمی "عباسی" به شمار می‌آیند.

🔹یک دوره ۴ و نیم ساله ریاست دانشگاه آزاد استان ایلام؛ معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی و پایه دانشگاه ایلام در سال ۸۰ به مدت یک سال؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ایلام از سال ۸۱ تا ۸۴؛ ریاست دانشکده علوم پایه از سال ۸۵ تا ۸۸ و مدیر گروه شیمی تجزیه واحد علوم و تحقیقات از سال ۸۹ تا ۹۲ از مهمترین تجربیات اجرایی "شهریار عباسی" به حساب می‌آیند.

🔹رزمنده دوران دفاع مقدس و سه بار حضور در جبهه؛ مسول پژوهشی بسیج اساتید استان ایلام؛ عضو کارگروه شیمی مواد سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛ عضو انجمن شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ عضو و مسئول کمیته پژوهشی بسیج اساتید استان ایلام؛ عضو کمیسیون دائمی هیات امنا دانشگاه آزاد استان ایلام؛ عضو کمیسیون نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام؛ عضو کمیته انتصابات منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی  از سال ۸۴ تا ۹۲؛ دبیر کمیته منتخب جذب دانشگاه آزاد ایلام؛ رئیس کمیته تدوین استاندارد اداره کل استاندارد و تحقیقات استان ایلام از سال ۸۲ تا ۸۴؛ عضو کمیسیون تخصصی گروه شیمی و زیست‌شناسی هیات ممیزه دانشگاه‌های رازی و ایلام؛ عضو شورای پژوهشی منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی  از سال ۸۴ تا ۸۷ و... از دیگر مواردی است که در رزومه "عباسی" دیده می‌شوند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است