استانداری ایلام

استاندار ایلام

شعار ایلام برای ایران یک پیشران قوی برای توسعه کشور است

شعار ایلام برای ایران یک پیشران قوی برای توسعه کشور است

نشست رؤساي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان هاي منطقه سه كشور در ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد؛ مردم ایلام در 8 سال جنگ تحمیلی با وجود اینکه در تیررس انواع سلاح های دشمن بودند اما هیچگاه سرزمین خود را رها نکردند و  بلکه ایستادند و جانانه از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز این دیار نیازمند توجه بیشتر هست.


وی ادامه داد؛ امروز کارهای عظیمی در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، راه سازی و ... انجام شده و در دست اقدام است که برای تسریع در کار نیازمند کمک دولت و نهادهای بزرگ سرمایه گذاری هستیم.

در اين نشست که با حضور دكتر آقامحمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و مسئول آمايش سرزمين استان هاي منطقه سه و با ميزباني استان ايلام برگزار شد، سلیمانی دشتکی گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف ارائه داد و افق پیش روی استان را با توجه به کارهایی که تحت اقدام است تشریح نمود و خواستار کمک بیشتر دولت و نظام برای جبران عدم توسعه یافتگی استان و بالفعل کردن ظرفیت های این منطقه از کشور شد.

گفتنی است در منطقه بندي ويژه سازمان برنامه و بودجه، كشور به 9 منطقه تقسیم شده است و چهار استان ايلام، كرمانشاه، لرستان و همدان در منطقه ۳ كشور قرار گرفته اند كه استان ايلام مسئوليت تهيه گزارش مربوط به بخش هاي حمل و نقل و انرژي در منطقه را بر عهده دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است