استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان:

ملاک جذب اعتبارات را در ارزیابی مدیران اختصاص می دهیم/تراز و عیار مدیران در این شرایط سخت سنجیده می شود

ملاک جذب اعتبارات را در ارزیابی مدیران اختصاص می دهیم/تراز و عیار مدیران در این شرایط سخت سنجیده می شود

⭕️ اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ...

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان:
📎 ملاک جذب اعتبارات را در ارزیابی مدیران اختصاص می دهیم/تراز و عیار مدیران در این شرایط سخت سنجیده می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست شورای برنامه ریزی استان که با حضور دکتر فلاحی و بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اعضاء برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: سربازان گمنام امام زمان (عجج) در راه امنیت و اقتدار کشور با مجاهدت و فداکاری داشته های خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

وی در ادامه گفت: عنوان و عمل سربازان گمنام یک موهبت بود که خداوند به مردم ایران داد و این نعمت برای ایجاد آرامش امنیت و قدرت ایران اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دور تا دور کشور ما آتش و دود و ترور انفجار و ناامنی است، اضافه کرد: اما با این وجود به برکت جهاد این سربازان گمنام کشور ما امروز شاهد امنیت و آسایش و اقتدار مثال زدنی است.

وی در ادامه با اشاره به همراهی و کمک نمایندگان مجلس در امور استان گفت: مجموعه نمایندگان استان در این مدت به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان خود در بحث لایحه بودجه تلاش کردند که لازم است ضمن تشکر به هر سه نماینده محترم استان خدا قوت بگویم.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار تلاش در جهت جذب اعتبارات توسط دستگاه های متولی شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاششان این باشد که اعتبارات را به موقع جذب کنند.

وی در ادامه گفت: اگرچه تا تیرماه فرصت داریم اما از همه دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهم از همین الان برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی افزود: حدود ۱۸۰ میلیارد تومان استانی و ۱۱ میلیارد تومان ملی از اعتبارات استان به صورت اوراق باقی مانده که لازم است دستگاه‌هایی که توان جذب اعتبارات شان را ندارند اعلام کنند تا اعتبار آنها را به سایر دستگاه‌ها اختصاص دهیم.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که یکی از موارد ارزیابی مدیران در استانداری به طور قطع همین جذب اعتبارات خواهد بود، تاکید کرد: تراز و عیار مدیران در این شرایط سخت سنجیده می شود و در این راستا هنر مدیر را می توان در موقع بی پولی مشاهده کرد.

وی افزود: من مدیری را می ستایم که بیشتر از اعتبارات دریافتی طرح و پروژه تعریف و اجرا کند.

🔹 بر اساس این گزارش در این نشست اعلام شد که در جلسه ای که استاندار ایلام به اتفاق مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور برگزار شد طی نامه ای برخی از موضوعات که در سفر ریاست جمهوری مغفول مانده بود مطرح شد و به واسطه این نامه و پیگیری های به عمل آمده مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به مصوبات صفر اضافه شد و به همین میزان اعتبار طرح و پروژه در قالب مصوبات سفر تعریف و به نهاد ریاست جمهوری تحویل گردیده است.

🗓 | شنبه ۲۱ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است