استانداری ایلام

استاندار ایلام در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و جانبازان استانداری:

تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه همگانی است/شهدا امام زادگان عشق ‌اند/جانبازان سند زنده و روایتگر راستین دوران دفاع مقدس اند

تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه همگانی است/شهدا امام زادگان عشق ‌اند/جانبازان سند زنده و روایتگر راستین دوران دفاع مقدس اند

‍ ⭕️ ۴۶ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در هرم مدیریتی استان ...

استاندار ایلام در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و جانبازان استانداری:
📎 تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه همگانی است/شهدا امام زادگان عشق ‌اند/جانبازان سند زنده و روایتگر راستین دوران دفاع مقدس اند/از ظرفیت جامعه ایثارگری در مناسب مدیریتی استفاده می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان استانداری با تبریک روز ملی شهدا و روز تاسیس بنیاد شهید گفت: وقتی رهبران عالیقدر نظام ما شهدا را چشم و چراغ این ملت و امامزادگان عشق‌ معرفی می‌کنند حجت بر ما برای تکریم این عزیزان تمام است.

وی در ادامه جانبازان را بعنوان راویان حماسه های دوران دفاع مقدس خواند و گفت: جانبازان شهدایی هستند که برای تبیین و روایتگری ایثار و جوانمردی دفاع مقدس ماندند.

وی افزود: جانبازان یک بار شهید شدند و مانده اند تا بعنوان سند زنده دوران دفاع مقدس چندین دهه روایت گر و تبیین کننده رشادت ها و جوانمردی های سربازان ایران اسلامی باشند.

استاندار ایلام خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان را پیشتازان حوادث برای استقلال امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور خواند و افزود:
بزرگترین نعمت و سرمایه وجود انسان در بدن چشم است و اگر از چشم محروم باشیم چیزی را نمی بینیم و لذت دنیای را احساس نمی کنیم و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان چشم و چراغ و مشعل هدایت جامعه و ملت هستند.

وی در ادامه گفت: به سهم خود و به عنوان نماینده عالی دولت در استان وظیفه دارم و اعلام کنم که حفظ حرمت و شأن و منزلت خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان وظیفه همه ماست.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که نگاه دولت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ویژه است، اظهار داشت: تکریم این خانواده های معظم و استفاده از ظرفیت این عزیزان در امور مدیریتی در دستور کار است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ۴۶ نفر فرزندان شهدا و ایثارگران و یا خانواده های آنان در مدیریت اجرایی استان سهیم هستند.

وی افزود: گاهاً ما از فیض خدمت همه فرزندان شهدا محروم می شویم و البته این صرفا به دلیل محدودیت پست های مدیریتی استانداری است.

استاندار ایلام در پایان گفت: ماندگاری و قدرت ما در سایه توجه به خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

🗓 | یکشنبه ۲۲ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است