استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندارایلام به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا

پیام استاندارایلام به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا

‍ ‍✍️پیام استاندارایلام به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا

🔹 استاندار ایلام به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام دکتر حسن بهرام نیا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۲۲ اسفند ماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی‌ است. این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل و پاسداشت اسطوره‌های جهاد و مقاومت است که یادشان برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی زنده و جاوید بوده و نامشان تا ابد بر تارک این سرزمین خواهد درخشید.

بی‌ شک شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و نکوداشت یاد و نام آنان تجلی فرهنگ جوانمردی و ایثارگری در جامعه است.

امروز تکریم و پاسداشت شهدا ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم آنان بعنوان پیشتازان تامین امنیت، اقتدار، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور یک تکلیف و وظیفه همگانی است و دولت سیزدهم خود را در این امر مقدس متعهد و و پیشگام می داند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، با تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه شهدای گرانقدر استان ایلام را گرامی میداریم و یک بار دیگر با آرمان های آن عزیزان تجدید میثاق می بندیم.

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است