استانداری ایلام

استاندار ایلام نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان:

شهادت در راه خدا بالاترین درجه‌ی عالی عنده ربهم یرزقون است/نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان بصورت ماهیانه برگزار شود/

شهادت در راه خدا بالاترین درجه‌ی عالی عنده ربهم یرزقون است/نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان بصورت ماهیانه برگزار شود/

‍ ⭕️ نبایست در مسیر خدمتگزاری به جامعه ایثارگری کوتاهی صورت گیرد ...

#استاندار_ایلام در نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان:
📎شهادت در راه خدا بالاترین درجه‌ی عالی عنده ربهم یرزقون است/نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان بصورت ماهیانه برگزار شود/از وجود فرزندان شهدا در امر مدیریتی استفاده می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی بر تکریم شهدا و خانواده معظم آنان تاکید کرد و گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان در راه آرامش، اقتدار و عزت و سرافرازی این سرزمین تمام هستی خود را داده‌اند و امروز وظیفه همه ما است قدردان آنان و خانواده‌های معظم آنان باشیم.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شهادت در راه خدا بالاترین درجه‌ی عالی عنده ربهم یرزقون است، گفت: شهدا بزرگترین سرمایه وجود خود که جان انسان است را برای استقلال، امنیت و آسایش این کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا سختی های بسیاری را تحمل کردند اظهار داشت: شهدا با ایثار مادران پاک دامن پرورش یافته‌اند و هر کدام به شکل و شیوه ای باعث عزت و افتخار و سرافرازی این سرزمین شده‌اند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که امروز نگاه نظام و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی و بعد دولت خدمتگذار در راستای تقویت همه جانبه‌ی خانواده‌های معظم شهداست تاکید کرد: نبایست در این مسیر کوتاهی صورت گیرد و ما امروز وظیفه داریم از وجود فرزندان این عزیزان در راستای مدیریت های کلان استفاده نماییم چراکه برای حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی چه کسانی بهتر از این عزیزان هستند.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان بصورت ماهیانه شد و گفت: قطعا از مشاوره و نگاه تخصصی عزیزان در راه توسعه استان استفاده می شود.

وی در پایان ابراز امیدواریم کرد که همه ما بتوانیم خدمتگذار مردم و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم و دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنیم.

🗓 | یکشنبه ۲۲ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است