استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

جابجایی مدیران یک امر معمول و مرسوم برای پویایی در مجموعه است/اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند

جابجایی مدیران یک امر معمول و مرسوم برای پویایی در مجموعه است/اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند

‍ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: 
⭕️ جابجایی مدیران یک امر معمول و مرسوم برای پویایی در مجموعه است/اصحاب فرهنگ و هنر پاسداران فرهنگ غنی ایران اسلامی هستند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام محمدسبحان حسنی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان این نکته که جابجایی‌ مدیران همیشه هم به معنای ناتوانی و ضعف مدیران پیشین نیست بلکه جابجایی مدیران یک امر معمول و مرسوم برای پویایی در مجموعه است.

وی افزود: طبیعتاً هر دولتی گفتمان خاص خود را دارد و برای اجرایی کردن برنامه‌ها و گفتمان اصلی خود از نیروهای همفکر و همراه استفاده می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اصحاب فرهنگ و هنر را پاسداران فرهنگ غنی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به تهاجمی که دشمن به عرصه فرهنگ غنی اسلامی از دیرباز تا کنون داشته و دارد، وظیفه و مسئولیت هنرمندان در دفاع از کیان اسلامی بسیار سنگین است.

حسنی، با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان سراسیمه شدند و بحث تهاجم نظامی و ساقط کردن نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: دشمنان از چشم‌انداز آینده نظام اسلامی و آرمان‌ و برنامه‌های امام(ره) برای آینده جهان اسلام هراسان بودند و چاره را در تهاجم نظامی به کشور و از بین بردن زیرساخت ها و یا محدود کردن نظام اسلامی در حوزه سرزمینی خود دیدند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: تلاش دشمنان در حوزه نظامی راه به جایی نبرد و در مواجهه با دفاع مردم شکست خوردند اما پس از آن چاره را در تهاجم فرهنگی دیدند.

وی افزود: دشمنان با تمام توان مشغول استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین برای تهاجم فرهنگی هستند لذا وظیفه ما استفاده از فرهنگ غنی اسلامی برای مقابله با تهاجم آشکار دشمن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، گریزی به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب زد و تأکید کرد: تلاشی که دشمن در جهت تحمیل سبک زندگی غربی به جوانان دارد موجب نگرانی‌های جدی مقام معظم رهبری شده است.

حسنی ادامه داد: وظیفه مسئولان و دوستان عرصه فرهنگ و هنر مقابله با حربه دشمن و تلاش جهادی و هوشمندانه در این مسیر است.

وی با بیان اینکه باید با نگاه عمیق به حوزه تهدیدها آنها را به فرصت تبدیل کنیم، تصریح کرد: توجه به جوان‌ها و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه می‌تواند یأس را به حوزه دشمن برگرداند.

 وی، مهمترین برنامه دشمنان را مایوس کردن جوانان از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و همچنین کسب و کارهای نوین از اموراتی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت جدید باید با برنامه ریزی صحیح از ظرفیت های این حوزه استفاده حداکثری داشته باشد.

🗓 | یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است