استانداری ایلام

‍در دیدار مردم آسمان آباد بااستاندارایلام عنوان شد

سد چناره و ارتقای آسمان آباد دو مطالبه مهم مردمی در دستور کار دولت است

سد چناره و ارتقای آسمان آباد دو مطالبه مهم مردمی در دستور کار دولت است

در این دیدار ابتدا فرماندار چرداول به بیان مسائل و مشکلات پرداخت و در ادامه تعدادی از جمع حاضر به بیان خواسته ها و مطالبات مردمی پرداختند.

از مهمترین خواسته ها و مطالبات مردم در این دیدار می توان به؛ وضعیت بیکاری جوانان، خلاء شهرک صنعتی در منطقه، مشکلات آب شرب و کشاورزی، بحث ارتقای دهستان، احیاء مسیر آسمان آباد به کارزان، مشکلات حوزه شهر و ... اشاره کرد.

در ادامه این دیدار که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مردم دهستان آسمان آباد به سوالات، خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ مثبت داد و گفت؛ بحث ارتقای دهستان آسمان آباد به بخش در دستور کار دولت است و تاکنون پیگیری های زیادی در این خصوص صورت پذیرفته است و در تلاش هستیم و امیدواریم با کمک همه موانع برطرف شود.

وی در ادامه سد چناره را یکی از مطالبات مهم شهرستان چرداول عنوان کرد و گفت؛ با رایزنی های گسترده ای که با سازمان برنامه بودجه داشته ایم قول داده اند حدود 25 میلیارد تومان برای این سد بگذارند و اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند ما هم از منابع دیگر در استان کمک می کنیم تا انشاءالله اتفاق خوبی در این زمینه بیافتد.

وی ادامه داد؛ در این رابطه رایزنی های زیادی با نمایندگان استان در مجلس بعلاوه نمایندگان دیگر عضور کمیسیون تلفیق، رئیس کمیسیون، معاون سازمان برنامه و بودجه انجام شده و خواسته ایم که با توجه به اهمیت موضوع خارج از روال کمک کنند تا انشاءالله این مطالبه به حق مردم بعد از سال ها تحقق یابد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص اعمال مناطق جنگی گفت؛ کارمندان می توانند تنها یکی از این مزایا یا منطقه جنگی و یا از حق مناطق محروم برخوردار شوند و نمی توانند بطور همزمان هردو را باهم داشته باشند.

وی در ادامه گفت؛ برای اعمال شدن حق مناطق جنگی طی جلسات متعدد رایزنی های زیادی از جمله با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش و دیگر مسئولان ذی ربط انجام شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است