استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

برگزاری اولین جلسه شورای اندیشه ورزی

برگزاری اولین جلسه شورای اندیشه ورزی

برگزاری اولین جلسه شورای اندیشه ورزی
جلسه شورای اندیشه ورزی امور بانوان وخانواده در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری به ریاست خانم الیاس پوریان و با حضور مشاورین امور زنان وخانواده دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار گردید. سرکار خانم الیاس پوریان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، هدف از تشکیل این جلسه برگزاری اولین جلسه شورای اندیشه ورزی امور بانوان و خانواده عنوان کردند که برنامه های آن از سوی وزارت کشور به استانداریها ابلاغ می گردد .
ایشان افزودند: برنامه ریزی، تعیین زمان جلسات ، تعیین دبیر شورا و پیگیری موضوعات و مصوبات جلسات و ارائه و تکمیل گزارشات مرتبط با جلسات شورا بر عهده امور بانوان و خانواده می باشد. 
خانم الیاس پوریان گفتند :فلسفه وجودی شورای اندیشه ورزی مشارکت در تعیین سیاستها و راهبردها و همچنین تعیین اولویت و موضوعات، مشارکت در بررسی طرحهای پیشنهادی وتوسعه تعاملات و ارتباطات و اعتبار بخشی می باشد.
ایشان افزودند: شورای مذکور دارای هفت کارگروه با موضوعات و عناوین مختلف از جمله حقوق و مسئولیتها، کسب و کار پایدار، زیست عفیفانه، نشاط اجتماعی، گفتمان سازی الگوی سوم، جمعیت و تحکیم خانواده است که ما با توجه به برنامه های ارسالی از مرکز ترکیب اعضاء آن را مشخص نموده و برای هر کارگروه نیز یک دستگاه اجرایی به عنوان دبیر تعیین نموده ایم. به عنوان مثال یکی از وظایف شورای اندیشه ورزی در حوزه کسب و کار شناسایی کارآفرینان برتر و تسهیلگران است. پس از سخنان خانم الیاس پوریان مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی نیز هرکدام به بیان مسائل ، موضوعات و مشکلات مرتبط به حوزه زنان و خانواده و ارائه پیشنهادات در زمینه ترکیب اولیه کارگروههای تخصصی زیرمجموعه شورای اندیشه ورزی پرداختند. در پایان جلسه دبیران کمیته هابشرح ذیل مشخص گردیدند. 
دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بعنوان دبیر کمیته تحکیم بنیان خانواده
دانشگاه علوم پزشکی بعنوان دبیر کمیته جمعیت 
شهرداری به عنوان دبیر کمیته نشاط اجتماعی
بسیج جامعه زنان بعنوان دبیر کمیته زیست عفیفانه و گفتمان الگوی سوم 
اداره کل،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر کمیته کسب وکار پایدار

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است