استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

میراث فرهنگی برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان از آثار باستانی پیشقدم شود

میراث فرهنگی برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان از آثار باستانی پیشقدم شود

‍ ⭕️ میراث فرهنگی برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان از آثار باستانی پیشقدم شود

🔹معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در مراسم روز جهانی موزه خواستار دعوت میراث فرهنگی برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان از آثار باستانی استان شد.

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در مراسم روز جهانی موزه و تجلیل از فعالین عرصه میراث فرهنگی که روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد با تاکید بر برنامه ریزی برای مرمت آثار باستانی گفت: معرفی آثار باستانی و تسهیل و ایجاد امکاناتی برای بازدید عموم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان از اقداماتی است که میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری می بایست در دوره مدیریت جدید در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین در راستای معرفی آثار باستانی استان پیشنهاد کرد برای بازدید دانشجویان و دانش آموزان استان از آثار باستانی استان پیش قدم شود  که هم در معرفی آثار و تاثیرات آن بر فرهنگ جامعه موثر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همچنین خواستار حمایت از صنایع دستی شد و بیان داشت: صنایع دستی  نشان دهنده خلاقیت و پشتکار مردم  استان در گذشته بوده است و باید ادامه یابد.

حسنی در ادامه بر صنعت گردشگری به عنوان یکی از بهترین راه ها برای اشتغال زایی اشاره کرد و تصریح کرد: بسیاری از کشورها بر بحث گردشگری متمرکز شده اند و ما نیز باید در زمینه زیرساخت های گردشگری و خدمات به گردشگران اقدامات لازم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با جذب بخش خصوصی در بحث نمایشگاه های دایمی برنامه ریزی کنیم که این مهم می تواند معرف استان باشد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است