استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در دیدار دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:

آزادسازی خرمشهر نقطه‌ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

آزادسازی خرمشهر نقطه‌ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

ایلام پیشانی درخشان دوران دفاع مقدس است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در دیدار دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:
✔️ آزادسازی خرمشهر نقطه‌ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در دیدار با دانشجویان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش با تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد شهدای این عملیات بزرگ گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس و خنجری بود بر دل دشمن بود تا آرزوهای دیکتاتور بغداد را بر باد بدهد.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و ترکیب قومیتی استان افزود: استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق طولانی ترین و مهمترین مرز را با این کشور دارد و با استان های میسان، دیالی و واسط عراق هم مرز است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به منابع عظیم گاز و نفت در استان بیان داشت: بیشترین تولیدات استان در حوزه ی کشاورزی و دامپروری که صادرات خوبی را در این حوزه نیز دارد.

وی استان ایلام را پیشانی درخشان دوران دفاع مقدس خواند و گفت: ایلامیان با تقدیم سه هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز در دوران دفاع مقدس صحنه های زیبایی از وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس در این دیار عملیات های بزرگی چون محرم، والفجر ۳ و والفجر ۶ انجام شد.
 
سرهنگ زهرایی نیز در این دیدار هدف ازحضور این دانشجویان در استان آشنایی با ابعاد مختلف استان و تجربیات دوران دفاع مقدس بیان کرد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است