استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان:

در طرح نهضت ملی مسکن در ایلام ساخت ۲ هزار ۶۰۰ واحد در دست اجرا است/تمامی واحد‌های نهضت ملی مسکن باید در زمین های  مطلوب ساخته  شوند

در طرح نهضت ملی مسکن در ایلام ساخت ۲ هزار ۶۰۰ واحد در دست اجرا است/تمامی واحد‌های نهضت ملی مسکن باید در زمین های  مطلوب ساخته  شوند

ساخت یک میلیون مسکن در سال است شعار محوری دولت سیزدهم ...

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان:
‌‌❑‌ در طرح نهضت ملی مسکن در ایلام ساخت ۲ هزار ۶۰۰ واحد در دست اجرا است/تمامی واحد‌های نهضت ملی مسکن باید در زمین های  مطلوب ساخته  شوند/سهم ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای تامین مسکن استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با عنوان این مطلب که در طرح نهضت ملی مسکن در ایلام ساخت ۲ هزار ۶۰۰ واحد در دست اجرا است، اظهار داشت: تمامی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن باید در زمین های  مطلوب ساخت  شوند تا پس از ساخت واحد ها، متقاضیان از نظر موقعیت جغرافیایی و کیفیت سازه با مشکل مواجه نشوند.

استاندار ایلام در ادامه شعار محوری دولت را در ساخت یک میلیون مسکن سالانه عنوان کرد و گفت: در این راستا  به فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت تاکید شده که اجرای تعهدات طرح ملی مسکن در شهرستان ها را در اولویت نخست خود قرار دهند.

وی ادامه داد: سهم استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد بوده که برنامه ریزی لازم برای انجام این تعهد اتخاذ شده است.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفرهای شهرستانی گفت: در طول هفت ماه در استان بصورت متوسط به هر شهرستان سه بار سفر داشته ایم و در شورای اداری شهرستان ها پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه ایلام از استان های کم برخوردار کشور است و سود مشارکت ۹ و ۱۸ درصدی برای احیای بافت های فرسوده در نظر گرفته شده که بسیار بالا است، اضافه کرد: برای برخی استان ها کم برخوردار مانند ایلام باید استثتا قائل شویم که این سود وام و مشارکت کاهش یابد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شرایط توپوگرافی ایلام با برخی استان ها متفاوت است، اظهار داشت: ایلام به دلیل جبر جغرافیایی نیازمند ساخت واحد ها با تراکم بالا است.

وی افزود: همه مردم به ویژه دهک های اول تا سوم از فرصت بی بدیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

دکتر بهرام نیا در پایان با اشاره به کلنگ زنی ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام، گفت: طی چهار سال با همکاری همه دستگاه های اجرایی شاهد ساخت بیش از ۳۲ هزار واحد در استان خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است