استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در نشست هم افزایی آسیب های اجتماعی:

اثرگذاری روش های مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیرد

اثرگذاری روش های مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیرد

 بانک اطلاعات واحد اقدامات انجام شده در مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود ...

معاون استاندار ایلام در نشست هم افزایی آسیب های اجتماعی: 
‌‌❑‌ اثرگذاری روش های مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیرد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در نشست هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با آسیب های اجتماعی و حوزه‌ی مبارزه با مواد مخدر با تأکید ایجاد ساز و کار واحد در خصوص بهره‌وری اقدامات دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر گفت: دستگاههای مختلف هر کدام بر حسب وظایف خود اقداماتی را در حوزه های مختلف از جمله مقابله، پیشگیری و حمایت صورت می دهند و در این میان تداخلات و خلاء هایی نیز وجود دارد که بایست برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم اطلاع رسانی از خدماتی که ارائه شده، گفت: این یک آسیب است که در این راستا لازم است یک بانک اطلاعاتی واحد برای بارگزاری اقدامات دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه بایست براساس نوع فعالیت و موضوعات در بین دستگاه‌ها تقسیم کار ایجاد شود و یا اینکه براساس منطقه‌ی جغرافیایی و محلات این تقسیم کار صورت گیرد.چ، اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه ی پیشگیری، آموزش و ارائه راهکارها برای دستگاه‌های مختلف برنامه ریزی صورت گیرد تا تداخل فعالیت‌ها و یا خلاء در بخش هایی ایجاد نشود. 

حسنی با بیان این که آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد یکی از مسائل جدی کشور است و دستگاه های متولی باید با هم افزایی از موازی کاری جلوگیری کنند تأکید کرد: می بایست دستگاه ها گزارش فعالیت های خود و برنامه هایی را که در یک سال آتی در دستور کار دارند در یک بانک اطلاعاتی بارگزاری کنند تا برای این فعالیتها یک برنامه ی کلی در استان صورت گیرد و روند فعالیت ها و روش ها مورد سنجش قرار گیرد که چه میزان کارایی دارند.

گفتنی است در این نشست مصوب شد دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با مواد مخدر اقدامات سالانه خود را در سال جاری در اختیار دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است