استانداری ایلام

استاندار ایلام

از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام (ره) در ساخت مسکن محرومان استفاده می شود

از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام (ره) در ساخت مسکن محرومان استفاده می شود

 معرفی رسالت خطیر حساب ۱۰۰ امام ( ره ) در جامعه تبیین شود ...

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام (ره) در ساخت مسکن محرومان استفاده می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا  در نخستین نشست تشکیل هیات امنای حساب ۱۰۰ امام ( ره ) استان ضمن اهدای سلام و صلوات بر روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: نگاه بلند امام خمینی (ره) در راه اندازی حساب ۱۰۰ امام، جهاد سازندگی، کمیته امداد و ... سایر نهادهای انقلابی همه جانبه و حمایتی بود و این نهادها همگی مولود انقلاب هستند.

وی در ادامه گفت: عملکرد این نهادها از اوایل انقلاب تاکنون  بسیار رضایت بخش بوده و تا کنون به مردم خدمات زیادی ارائه کرده‌اند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که کمیته امداد ارتقا پیدا کرده و امروز یک جامعه محروم را با رعایت شأن و منزلت و جایگاه آنان تحت پوشش قرار داده است، اضافه کرد: با این حال رسالت حساب ۱۰۰ امام ( ره ) آنچنان معرفی نگردیده و از ظرفیت های آن استفاده نشده است.

وی در ادامه گفت: این حساب یک توانمندی بالقوه است که باید بالفعل شود چراکه با این ظرفیت می‌توان در ساخت مسکن محرومان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: معرفی رسالت و هدف حساب ۱۰۰ امام (ره) از طریق  تربیون داران، جامعه مخاطب و رسانه ها، فضای مجازی و  صدا و سیما بسیار ضرورت دارد‌.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه افرادی که بعنوان هیات امنا در حساب ۱۰۰ امام ( ره ) معرفی می شوند مورد اعتماد و مورد وثوق مردم هستند، اضافه کرد: به واسطه این اعتماد می توان کمک های بیشتری برای ساخت مسکن محرومان جذب کنند.

وی با عنوان این مطلب که برنامه دولت برای  ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال اعلام شده است اظهار داشت: در  دولت کار و کرامت این اقدام جهادی در دستور کار قرار گرفته و این فرصت کم نظیری است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به محرومیت استان گفت: ۴۰ میلیون آورده برای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن زیاد است و باید تعدیل شود.

وی با عنوان این مطلب که ایلام کم برخوردار، ولی از نظر فرهنگی و دینی سطح آن بسیار بالاست، اضافه کرد: کمک می کنیم مشکل زمین برای ساخت مسکن محرومان حل می شود و کمیته امداد نیز زمین اقشار تحت پوشش را تامین می کند.

وی افزود: تلاش می شود برای ساخت مسکن محرومان از ظرفیت خیرین، محل  مسولیت های اجتماعی و کمیته امداد و دیگر نهادها استفاده شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است