استانداری ایلام

در ستاد بحران استان عنوان شد

در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه ای نداریم

در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه ای نداریم

در ستاد بحران استان عنوان شد
مردم اخبار و اطلاعات هواشناسی و ستاد بحران را فقط از مراجع رسمی بگیرند.

وی در ادامه با تاکید بر این مهم که مردم اخبار و اطلاعات هواشناسی و ستاد بحران را فقط از مراجع رسمی بگیرند، افزود؛ افرادی که تخصص در امور ندارند حق ندارند در این شرایط حساس اظهار نظری کنند که مردم را سردرگم بکند.

وی با عنوان این مطلب که دفع خطر احتمالی عقلا واجب است و همه در این شرایط مسئولیت داریم، اضافه کرد؛ بایست همه با قاطعیت پای کار باشند و مسلم است که بر سر جان و مال مردم با کسی ملاحظه و تعارف نداشته باشیم.

وی افزود؛ در شرایطی که بارش های شدید و سیل آسا تا کنون خسارات جانی و مالی زیادی در کشور برجای گذشته است ما نمی توانیم به هشدارهای هواشناسی بی خیال و بی تفاوت باشیم.

رئیس ستاد بحران استان با اشاره به این موضوع که در مدیریت بحران تا می توانیم پیشگیری کنیم، ادامه داد؛ اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد در حین بحران حفظ زمان مهم ترین عامل حیاتی است که بایست مورد تاکید جدی عوامل درگیر در کار قرار گیرد.

وی در ادامه افزود؛ در سامانه بارشی پیش رو با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی بایست همه دستگاه های خدماتی، امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش و سپاه  و همه مجموعه عوامل ستاد بحران در آمادگی کامل باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است