استانداری ایلام

استاندار ایلام

نقش هنرمندان کمتر از رزمندگان در میدان جنگ نیست

نقش هنرمندان کمتر از رزمندگان در میدان جنگ نیست

استاندار ایلام گفت؛ انقلاب اسلامی هنر ایثار و شهادت را به زیبا ترین شکل ممکن به تصویر کشید.

وی ادامه داد؛ نقش سرودها و موسیقی ها در شکل گیری انقلاب و جنگ تحمیلی کمتر از نبرد در میدان جنگ نبود.

استاندار ایلام هنر انقلاب اسلامی را یک پدیده شگرفت در عصر حاضر عنوان کرد و گفت؛ امروز این قدرت فرهنگ ایران اسلامی است که آبستن تحولات عظیمی در جهان شده است.

وی با اشاره به این مهم که انقلاب اسلامی هنر شهادت را به زیبا ترین شکل ممکن به تصویر کشیده است، گفت؛ فرهنگ ایثار و شهادت باعث شد که ایلام با جمعیت کم خود استوار در مقابل دشمن بایستد و این روحیه سلحشوری و فداکاری در آن روزهای سخت قابل ستایش است.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش به بحران سیل اخیر در کشور و استان اشاره کرد و گفت؛ اگر چه سیل خسارات جانی و مالی فراوانی در کشور برجای گذاشت اما در استان ایلام با پای کار آمدن همه مسئولان و ایجاد تمهیدات پیشگیرانه ضمن اینکه از دامنه خسارات کاسته شد خوشبختانه حتی یک تلفات جانی نداشتیم.

وی ادامه داد؛ این در حالی بود که ایلام به لحاظ توپوگرافی مستعد سیل های ویرانگر است و از آن گذشته در این منطقه از کشور بیشترین و شدید ترین بارش ها را داشته ایم که قطعا اگر این وضعیت در هر استان دیگری اتفاق می افتاد آثار به مراتب بدتر برجای می گذاشت.

وی افزود؛ بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی به شهرستان هایی که بحرانی اعلام شده بود سفر کردم و تمهیدات لازم برای مقابله با سیل اندیشیده شد.

نماینده عالی دولت در استان از پیشگیری به موقع ستاد بحران استان به نیکی یاد کرد و گفت؛ چند روستا را در شهرستان دره شهر و بخش ماژین تخلیه کردیم و یک روستای شهرستان سیروان نیز دستور جابجایی دادیم که بعد از سیل همان روستاها به زیر آب رفتند.

وی ادامه داد؛ قبل از بارندگی آب سدها را خالی کردیم و تقریبا نصف سدها خالی شدند به استثنای سد سیمره که در اختیار ما نبود و اتفافا همان سد هم مشکل ساز شد!

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است