استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا برگزار شد

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا برگزار شد

⭕️نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا برگزار شد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در نشست هماهنگی برای  برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری وتوانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا با اشاره به اهمیت سفر سه روزه استاندار ایلام و هیئت همراه به کشور عراق و رایزنی‌ها و تفاهم‌نامه همکاری با استان بابل عراق و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای بازاریابی محصولات استان در کشور عراق است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با محوریت تولیدات استان در حوزه‌های مختلف صنایع دستی، گلیم نقش برجسته، صنایع غذایی و شرکت های لوله سازی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی اجرا می شود.

گفتنی است در این نشست اعضا در خصوص برگزاری هر چه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه در استان کربلا، بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات لازم نیز در این خصوص اتخاذ شد.

گفتنی است، با پیگیری استاندار ایلام و موافقت سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، نمایشگاه ویژه صنایع دستی، گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های صنعتی و کشاورزی استان ایلام در کربلا به میمنت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دایر می شود.

🗓️ | دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است