استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان مهران خبر داد؛

اختصاص سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مهران/ ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان مهران در دست اجرا است

اختصاص سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مهران/ ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان مهران در دست اجرا است

🎥 استاندار ایلام در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان مهران خبر داد؛ 

❑‌ اختصاص سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مهران/ ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان مهران در دست اجرا است

❑‌از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال برای شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

❑‌ از محل متمم دوم سفر ریاست محترم جمهور شش پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافت.

 ❑‌  از محل اعتبارات اربعین ۲۰ پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافت.

❑‌ در مجموع سفر ریاست محترم جمهور به استان، اعتبارات مسئولیت های اجتماعی و اعتبارات اربعین، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۵  میلیارد تومان برای شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

❑‌در شهرستان مهران ۱۱۶ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی و استانی با مجموع اعتبار سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان در دست اجرا می‌باشد.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه خاک مقدس مهران آغشته به خون پاک ۶ هزار شهید والا مقام است، گفت: شهدای عزیز برای عزت، شرافت، دین و قرآن همه وجود خود را طبق اخلاص گذاشتند.

وی بیان داشت: مهران گرانیگاه و قطب اربعین است و مردم در اربعین خالصانه میزبان زوار عتبات عالیات بودند و به  شایستگی مهمانوازی کردند، 

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: تقدیر و تشکر می کنم از معتمدانی که امروز در این نشست حضور یافتند و گلایه ها و پیشنهادات آنان را شنیدیم و با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  درصدد رفع مشکلات آنان هستیم.

دکتر بهرام نیا  یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی اا  «مردمی بودن» آن عنوان کرد و گفت: شأن و منزلت مردم از واجبات مسئولان است و باید خدمت بی وقفه در دستور کار مسئولان باشد.

استاندار ایلام گفت: با کمک نمایندگان استان در مجلس هارمونی خدمت در استان ایجاد شده است و باید این وحدت روز به روز مقاوم تر شود و هر کس بخواهد خدشه ای بر این وحدت ایجاد کند باید در گفتمان او شک کرد‌.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت « خدمت» است، بیان داشت:  برای خدمت دهی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از میزبانی مردم مهران در اربعین گفت: خاضعانه از میزبانی مردم مهران در اربعین قدردانی می کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است