استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن:

رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی در ساخت واحد‌های مسکن ملی الزامی است

رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی در ساخت واحد‌های مسکن ملی الزامی است

استاندار ایلام در بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن: 
❑‌ رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی در ساخت واحد‌های مسکن ملی الزامی است/ عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باید شتاب بگیرد/ دقت در ساخت واحد‌های‌طرح نهضت ملی مسکن نباید فدای سرعت در کار شود/ پیشرفت فیزیکی ساخت واحد های نهضت ملی  مطلوب و رضایت بخش است/ تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید طبق زمانبندی تعیین شده پیش برود/ برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های ساخت مسکن ملی، متقاضیان نسبت به پرداخت مطالبات کارفرمایان اقدام کنند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر ایلام بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید بر رعایت تمامی ملاحضات فنی و اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: با وجود تسریع و شتاب در عملیات ساخت و ساز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، اما در ساخت این واحد نباید دقت و رعایت تمامی استاندارد‌های فنی و مهندسی، فدای سرعت در کار شود.

دکتر بهرام‌نیا افزود: با وجود تاکید بر شتاب در عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن،  رعایت تمامی ملاحضات فنی و مهندسی الزامی و هم پیمانکاران پروژه‌ها و ناظرین باید در ساخت این واحدها دقت‌نظر داشته باشند.

وی در ادامه به ضرورت نظم و تدوین برنامه زمانبندی برای تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان داشت: تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید طبق زمانبندی پیش برود و عملیات هر طرح در موعد مقرر به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در پایان تصریح کرد: ضمن رعایت تمامی ملاحضات و  استاندارد های فنی در ساخت واحدها،  باید تمامی مصالح پای کار،  و دیوار حایل برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در پروژه ها ساخته شود.

وی با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت دستگاه های اجرایی استان برای پیشبرد و تحقق هدف‌گذاری تعیین شده مسکن در استان، گفت: برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های ساخت مسکن ملی، متقاضیان نسبت به پرداخت مطالبات کارفرمایان اقدام کنند.

🗓️  شنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است