استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان:

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایلام ۴۰ درصد است‌

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایلام ۴۰ درصد است‌

  باپیگیری‌های انجام شده سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن (ثمن) تحت عنوان طرح حمایتی مسکن در استان ایلام بازگشایی می شود......

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان: 
❑میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایلام ۴۰ درصد است‌/ فرمانداران شناسنامه طرح نهضت ملی مسکن هر شهرستان را در اسرع‌وقت تدوین کنند/ مزایای طرح نهضت ملی مسکن به مردم استان اطلاع‌رسانی شود/ برای شتاب‌بخشی در طرح نهضت ملی مسکن همه بروکراسی اداری باید حذف شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در جلسه شورای تأمین مسکن که با حضور فرمانداران سراسر استان و سایر اعضا در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم بلافاصله اقدامات لازم و اساسی برای خانه‌دار شدن مردم در قالب نهضت ملی مسکن استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد تاکنون در چند نوبت و به‌صورت میدانی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان و سایر شهرستان ها در قالب سفرهای شهرستانی بازدید بعمل آمد و در قالب این بازدیدها روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها در مجموع ۴۰ درصد است‌ که در مجموع رضایت بخش است.

دکتر بهرام نیا افزود: یکی از مهمترین کارگروه‌های استان که به‌صورت راهبردی پیگیری می‌شود، کارگروه شورای تأمین مسکن استان است که ریاست این کارگروه‌ها در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران باید یک شناسنامه در رابطه با نهضت ملی مسکن را تدوین و در این شناسنامه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت ماهانه بررسی و سایر موضوعات مهم از جمله میزان تسهیلات نیز در آن لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: فرمانداران باید با تشکیل منظم کارگروه‌های شورای تأمین مسکن، ضمن نظارت بر تعداد ثبت‌نام متقاضیان، میزان تأیید شده‌ها و متقاضیانی که موفق به ثبت نهایی نشده‌اند، در جلسات آینده عملکرد شهرستان  تحت مدیریت خود را گزارش کنند، چراکه   مسئول اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها فرمانداران هستند.

استاندار ایلام با تأکید بر حذف بروکراسی اداری در اجرای این طرح عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن است و باید با رفع موانع پیش روی این طرح، شرایط لازم برای متقاضیان فراهم شود. 

وی ادامه داد: با رفع موانع پیش روی نهضت ملی مسکن در مهران، باید تا هفته اول خرداد و با فراهم کردن شرایط لازم، عملیات احداث طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شود.

دکتر بهرام‌نیا با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در جهت مطلع کردن مردم از مزایای این طرح افزود: طرح نهضت ملی مسکن بهترین فرصت برای خانه دار شدن مردم است.

استاندار ایلام تاکید کرد: رعایت ملاحظات حقوقی در اجرای پروژه ها امری اجتناب‌ناپذیر است و فرمانداران باید با رعایت این نکته و لحاظ کردن مشاوره‌های حقوقی، با هر گونه زمین‌خواری و افراد سودجو در این رابطه برخورد کنند.

نماینده عالی دولت در استان  گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته و مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی، سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن (ثمن) تحت عنوان طرح حمایتی مسکن، در استان ایلام بازگشایی می شود.


🗓️  یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است