استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مدیران شرکت آریا:

حمایت از سرمایه‌گذاران» از اولویت‌های اساسی مجموعه دولت در استان ایلام است

حمایت از سرمایه‌گذاران» از اولویت‌های اساسی مجموعه دولت در استان ایلام است

استاندار ایلام در دیدار با مدیران شرکت آریا:
❑‌«حمایت از سرمایه‌گذاران» از اولویت‌های اساسی مجموعه دولت در استان ایلام است /  در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، طی یکسال از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی ۵ ایستگاه به بهره‌برداری رسید  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در دیدار با مدیران شرکت سرمایه‌گذاری گردشگری، کشاورزی آریا( زیر مجموعه شرکت هواپیمایی ماهان) گفت: یکی از اولویت‌های اساسی مجموعه دولت در استان ایلام حمایت از سرمایه‌گذاران است و برای رفع مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایلام مزیت‌ها و ظرفیت های بی‌نظیری در حوزه گردشگری، کشاورزی و منابع طبیعی و نفت و گاز دارد، افزود: با تمام توان و در راستای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران حمایت می کنیم. 

دکتر بهرام‌نیا، یکی از ظرفیت‌های مهم در سرمایه‌گذاری را حوزه کشاورزی عنوان کرد و در این رابطه یادآور شد: یکی از راهبردهای اساسی دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و با استقرار مجموعه دولت در استان، از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ کشاورزی که مدت ۲۰ سال از عمر آنها گذشته بود، تعداد ۵ ایستگاه در طی یکسال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار ایلام اضافه کرد: راه‌اندازی این تعداد ایستگاه‌ها علاوه بر اشتغالزایی و توسعه محصولات کشاورزی، زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری را نیز در مناطق مستعد فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش سرمایه‌گذاران امید است در طی سال جاری حداقل در دو حوزه مستعد استان سرمایه‌گذاری صورت گیرد. 

مدیران شرکت سرمایه‌گذاری گردشگری، کشاورزی آریا نیز در این دیدار اعلام کردند: در جریان حضور در استان از نزدیک با ظرفیت های سرمایه گذاری استان آشنا شدیم و به زودی فعالیت های خود را در حوزه های گردشگری، طبیعت گردی، کشاورزی و منابع طبیعی را آغاز خواهیم کرد و تلاش می کنیم در سال جاری برنامه ها عملیاتی و اجرایی شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است