استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک استاندار به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

"خرمشهر را خدا آزاد کرد"
امام خمینی (ره)
 
در تاریخ هر ملتی لحظاتی وجود دارد که اشک شوق از سرشک دیدگان فرزندان آن ملت جاری و ساری می گرداند تا شکوه و عظمت آن کشور را بر تارک آن سرزمین به اهتزاز درآورد و حماسه سوم خرداد ماه از آن روزهای غرور انگیز است که بایست آن را یک معجزه الهی نامید که با دستان رزمندگان اسلام به وقوع پیوست.

آری حماسه آزادسازی خرمشهر تابلو درخشان نصر الهی بود که با ایثار و فداکاری انسانهایی محقق شد، که درس فداکاری و جانفشانی را از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته و در مکتب عاشورایی و علوی قد کشیده بودند و با بهای خون پاک و مطهر خویش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند.

و اینچنین است که ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ‌گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات، آرامش و دوستی بوده و هرگاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن، آنها را غافلگیر نموده است.
 
اینجانب ضمن تبریک این حماسه تاریخی به ملت شریف ایران اسلامی، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است