استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

مدیران پیگیر اجرای پروژه های بنیادها در استان باشند

مدیران پیگیر اجرای پروژه های بنیادها در استان باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑مدیران پیگیر اجرای پروژه های بنیادها در استان باشند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز شنبه ۳ تیرماه در نشست هماهنگی پیش از عقد قرارداد با قرارگاه قرب کوثر اظهار کرد: با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، شهرستان آبدانان در دستور اقدامات بنیاد علوی قرار گرفت.

وی افزود: باید تلاش کنیم چرخ صنعت و اشتغال در شهرستان آبدانان به حرکت درآید و  پروژه‌های آبدانان فعال شوند تا موانع پیش روی اشتغال جوانان در این شهرستان از سر راه برداشته شود.

وی گفت: پیگیری پروژه‌هایی که قرار است توسط بنیادها اجرایی شوند، فرصت مناسبی برای ارائه خدمت بی منت به مردم مناطق محروم استان ایلام است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خواستار ارائه تدوین برنامه لازم برای برون رفت شهرستان آبدانان از محرومیت شد و ادامه داد: نگاه ما به تمام شهرستان‌ها و پروژه‌های آنان جهادی، انقلابی و به صورت شبانه روزی است، اما این موضوع در خصوص آبدانان باید ویژه باشد.

هژبری لازمه کار فرهنگی را ایجاد کتابخانه در روستاها و ساخت خانه‌ عالم در مناطق محروم دانست و گفت: یکی از اقدامات فرهنگی مورد نیاز، ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه‌های ثابت و سیار در سطح روستاهای استان است.

وی افرود: لازمه تاثیر گذاری روحانیون در بخش فرهنگ، حضور مداوم و پیوسته ی روحانیون در بین مردم روستاها است که این مهم از مسیر ساخت خانه ی عالم در این مناطق می گذرد.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش بر تسریع در ساخت غسالخانه شهر ایوان تاکید کرد و گفت: این پروژه به عنوان یکی از مراکز مهم خدماتی باید در اسرع وقت تکمیل شود.  


هژبری در پایان، یکی از ظرفیت های قرارگاه کوثر را ساخت مسکن برای افراد روستایی فاقد مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا از ظرفیت قرارگاه قرب کوثر برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان نهایت استفاده را ببریم.

🗓️ | شنبه ۳ تیرماه  ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است