استانداری ایلام

استاندار ایلام

نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برگزار شد

نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برگزار شد

⭕️ نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام برگزار شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست  کمیسیون برنامه‌ریزی،  هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان  روز شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۲ به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی خود اقدام و اطلاعات خود را به روز کنند که قابل دسترسی باشد تا دستگاه‌ها در تصمیمات‌سازی‌های حوزه‌های مختلف دچار مشکل نشوند.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌ها اجرایی استان سال جاری در بحث برنامه‌های عملیاتی در حوزه مرزنشینان، تثبیت جمعیت مرزی و مهاجرت معکوس مردم به روستاها تلاش بیشتری داشته باشند. 

معاون استاندار ایلام بیان داشت: عملکرد مدیران باید برای مردم قابل لمس باشد، در بحث تعاونی مرزنشینان چند سالی است فعالیت‌ها کمتر شده که انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی با کار کارشناسی شده نسبت به فعال‌سازی آنان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی به موضوع اشتغال و زیرساخت‌های روستایی توجه ویژه داشته باشند  چرا که کار کردن در این عرصه‌ها موجب رونق و شکوفایی روستاها خواهد شد. 

 حسنی با اشاره به فعالیت های گمرک در استان گفت: گمرک استان به لحاظ حجمی، ریالی و ارزی در سال جاری موفق عمل کرده است.

گفتنی است در پایان این نشست  هرکدام از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود ارائه نمودند.

🗓️ | شنبه ۳ تیرماه  ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است