استانداری ایلام

استاندار ایلام

مهران و پایانه مهران آینه تمام‌نمای مدیریت در استان است/ پایانه و گمرک مهران باید دارای نظم و انضباط باشد

مهران و پایانه مهران آینه تمام‌نمای مدیریت در استان است/ پایانه و گمرک مهران باید دارای نظم و انضباط باشد

استاندار ایلام:
✔️ مهران و پایانه مهران آینه تمام‌نمای مدیریت در استان است/ پایانه و گمرک مهران باید دارای نظم و انضباط باشد/ ساماندهی سواری‌ها و راه‌اندازی غرفه‌های فروش صنایع‌دستی در پایانه مهران بر عهده اداره کل راهداری و تامین روشنایی کامل و ارتقا پایش تصویری بر عهده گمرک است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۳ دی‌ماه در نشست هماهنگی ساماندهی بازارچه مرزی مهران که با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان مهران برگزار شد، با بیان اینکه مهران و پایانه مهران آینه تمام‌نمای مدیریت در استان است، گفت: روزانه بیش از ۱۴هزار زائر از سراسر کشور از مرز مهران تردد می‌کنند، اگر مدیریت پایانه و ارایه خدمات در آنجا مطلوب باشد زوار تمجید خواهند کرد و بازخورد مثبت دارد و  اگر ضعف باشد قطعا نارضایتی زوار را به دنبال خواهد داشت بنابراین باید بهترین خدمت به زوار ارائه و در پایانه و گمرک مهران نظم و انضباط باشد.

وی در ادامه افزود: پایانه در هر استان نماد جمهوری اسلامی است هر قدر تراز آن پایانه بالا باشد تراز نظام بالاتر خواهد رفت. باید  در پایانه و گمرک مهران تدابیری اتخاذ شود که زوار با ارایه بهترین خدمت از مرز تردد داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: باید در گمرک نظم و انضباط حاکم و روکش آسفالت در دستور کار قرار گیرد و نخاله‌ها جمع‌آوری شود.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید مسافر‌فروشی، سیم‌کارت فروشی و  بی‌نظمی در گمرک و پایانه حتی در موارد اندک هم مشاهده شود.

وی به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد که سواری‌ها در پایانه ساماندهی، امکانات رفاهی به زوار ارایه و با استفاده از سازه‌های فلزی در مکان‌هایی و مناطقی که بیشترین تراکم تردد دارد غرفه‌های فروش صنایع دستی، دامی و عشایری و مشاغل خانگی ایجاد شود.

استاندار ایلام نیز به مدیرکل گمرک استان ایلام تاکید کرد برقراری نظم و انضباط و امنیت در پایانه و گمرک در دستور کار قرار گیرد.  

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: ساماندهی سواری‌ها و راه‌اندازی غرفه‌های فروش صنایع‌دستی در پایانه بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و  تامین روشنایی کامل، ارتقا پایش تصویری و افزایش گارد برای برقراری نظم و امنیت گمرک بر عهده گمرک است.

🗓 شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است