استانداری ایلام

استاندار ایلام

دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است/ مدیران دستاوردهای چهار دهه پس از انقلاب را  تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی کنند

دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است/ مدیران دستاوردهای چهار دهه پس از انقلاب را  تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی کنند

استاندار ایلام:
✔️دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است/ مدیران دستاوردهای چهار دهه پس از انقلاب را  تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی کنند/ مردم بار دیگر با حضور پُرشور خود در «یوم الله ۲۲‌بهمن» و «انتخابات» اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان می‌کشانند 

(بخش اول)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور انسجام و اتحاد ملت ایران برای وقوع بزرگترین انقلاب قرن است که توسط امام راحل معجزه‌گر قرن به ثمر نشست.

وی افزود: در واقع به مصداق فرمایش قرآن مجید حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: در این دهه دستاوردهای چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، تبیین و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. در واقع این دهه، دهه پیروزی خون بر شمشیر است.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: دلاوران زیادی برای وقوع انقلاب اسلامی ایران و اعتلای ارزش اسلامی و دینی جان شیرین خود را فدا کردند‌. همه ما باید ادامه دهنده آرمان‌های امام راحل و خلف صالح او  رهبر معظم انقلاب باشیم  که عاقبت‌بخیری ما هم در سایه حرکت در این مسیر است.

وی با اشاره به برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور بر سر مزار شهید گمنام واقع در استانداری، با شهدا تجدید میثاق کردیم که در مسیر آرمان‌های امام راحل، اعتلای ارزش‌های اسلامی و خدمتگذاری به مردم همه تلاش خود را بکار گیریم.

استاندار ایلام با تاکید بر حضور پُرشور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات، خاطرنشان کرد: همه ما و مردم در ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات حضور حداکثری خواهیم داشت و بار دیگر اتحاد،انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی  در ادامه به مقایسه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با حکومت شاهنشاهی ۲۵۰۰ پهلوی پرداخت و افزود: اقتدار و پیشرفت‌های روز‌افزون ایران اسلامی در همه زمینه‌ها، موجب شده  عنوان «گزینه روی میز» ایالات متحده آمریکا علیه ایران اسلامی به درخواست برای میز مذاکره تغییر کند.

🗓شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است