استانداری ایلام

استاندار ایلام

تقدیر مردم از مسئولان باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در کارها می شود

تقدیر مردم از مسئولان باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در کارها می شود

 تقدیر مردم از استاندار ایلام  

استاندار ایلام
 تقدیر مردم از مسئولان باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در کارها می شود

🔹استاندار ایلام گفت؛ عملکرد منابع طبیعی استان در ابعاد ملی قابل تقدیر است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه در نشست با گروهی از مردم روستای بهارستان از توابع بخش چوار شهرستان ایلام دیدار کرد ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام رضا علیه السلام از مدیرکل منابع طبیعی استان به خاطر عملکرد موفقیت آمیز در حوزه کاری تشکر کرد گفت؛ عملکرد منابع طبیعی استان در ابعاد ملی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد؛ ۶۰ هزار هکتار جنگل کاری در استان ایلام کار کوچک و ساده ای نیست که به راحتی از کنار آن گذشت.

استاندار ایلام در ادامه گفت؛ این عملکرد در سطح کشور بی نظیر است و همین تلاش های ارزنده و قابل توجه باعث شد که یکی از بزرگترین کنگره های حوزه ی منابع طبیعی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و دیگر مسئولان زاگرس نشین در حوزه وزارت کشور و منابع طبیعی در ایلام برگزار شود.

وی ادامه داد؛ ما در حوزه منابع طبیعی باتوجه به اهمیت موضوع و ظرفیت های بالای منطقه دست مسئولان خوب این حوزه را باز گذاشته ایم و در جهت کمک از هیچ تلاشی فروگذار نبوده ایم.  

در پایان این مراسم گروهی از حاضرین به نمایندگی از مردم روستای بهارستان از توابع بخش چوار شهرستان ایلام به خاطر حمایت ها و کمک های بی دریغ استاندار ایلام در اجرای طرح آبخیز داری در این روستا با اهدای لوح از وی تقدیر کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است