استانداری ایلام

استاندار ایلام

اعتبارات سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان ابلاغ می شود

اعتبارات سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان ابلاغ می شود

استاندار ایلام؛
اعتبارات سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان ابلاغ می شود.

استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از ابلاغ اعتبارات عمرانی مصوب شده در سفر هیئت بلندپایه اقتصادی به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصرچهارشنبه  در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: با پیگیری هایی که در خصوص مصوبات سفر هیئت بلندپایه اقتصادی به استان صورت گرفته، اعتبارات عمرانی این سفر که شامل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده ایلام به مهران و همچنین ۸۰ میلیارد تومان اعتبار بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و مطالبات پیمانکاران استان است به زودی ابلاغ می شود.

وی در ادامه از دیدار با وزیر صمت در هفته آینده خبر داد و گفت؛ در این نشست که با حضور شرکت های ایدرو، ایمیدرو، صندوق توسعه ملی و هلدینگ خلیج فارس در روز یکشنبه هفته آتی برگزار می شود، وعده ها و مصوبات سفر هیئت اقتصادی به استان پیگیری می شود و روند اجرایی برنامه ها مشخص می گردد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در خصوص مشارکت بانک ها در بحث آزادراه پل زال به چیلات نیز جلسه ای در دفتر رئیس دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران ۴ بانک متعهد شده برگزار می گردد و در راستای نحوه ی مشارکت و اجرای این پروژه بحث و تبادل نظر می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است