استانداری ایلام

در دیدار مشاور وزیر کشور با استاندار ایلام عنوان شد؛

تقدیر وزیر کشور از استاندارایلام

تقدیر وزیر کشور از استاندارایلام

‍ در دیدار مشاور وزیر کشور با استاندار ایلام عنوان شد؛
✅ تقدیر وزیر کشور از استاندارایلام

استاندارایلام؛
 مردم سرمایه مهم نظام هستند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت از قدرشناسی مردم ایلام در صحنه های مختلف گفت و تصریح نمود؛ در سیل اخیر علی رغم اینکه این مردم در سختی بودند به گرمی از مسئولانی که از مناطق سیل زده بازدید کردند، استقبال نمودند.

وی مردم را سرمایه مهم نظام خواند و گفت؛ در اربعین مهمان نوازی ایلامی ها باعث شده است ایلام را پایتخت خادمین زوار اربعین بنامند.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از ابراز لطف و همدردی ایلامیان به خادم خود گفت؛ ابراز همدردی مردم قدرشناس ایلام با این حجم وسیع کار خدمتگذاری را برای ما سخت و سنگین کرده است و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از این همه لطف و محبت را جبران کنیم.

در ادامه این دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت به تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام اشاره کرد و گفت؛ وزیر کشور به جهت عملکرد مثبت استاندار ایلام در اربعین ۹۷ و سیل ۹۸ تقدیر بعمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین داوود نمازی در ادامه به عملکرد خوب دستگاه های اجرایی استان در تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت؛ قرار گرفتن ایلام در ردیف ۴ استان برتر کشور در شاخص میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی را بایست بازخورد عملکرد خوب و مثبت دولت در استان قلمداد نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است