استانداری ایلام

استاندار ایلام

‍ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

‍ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

‍ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت عید سعید غدیر خم

استاندار ایلام:
غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی با صدور پیامی فرا رسيدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من کنت مولا فهذا علی مولا"

غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است.

غدير روز بيعت و روزميثاق است، علي مي آيد تا ابراهيم وار بت هاي زمانه را در هم شكند و مسير نبوت را هموار سازد و امامت را متجلي سازد.

به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

عيد سعيد غدير، روزي است كه به فرمان خداوند متعال طرح ادامه حكومت الهي بدست امامي عادل چون علي (ع) توسط خاتم المرسلين محمد مصطفی (ص) پي ريزي گرديد تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ ودرخشان ولايت راه را از بيراهه تميز داده و در اين مسير در برابر هر استبداد، استثمار و بدعتی بپاخیزد.

اینجانب فرارسیدن این عید فرخنده و سعید، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق جويان و عدالتخواهان بويژه به مردم خوب و مؤمن و انقلابي استان ایلام تبريك عرض مي كنم و اميدوارم خداوند دلهاي ما را با نور قرآن و ولايت روشن گرداند و مسير ما را علوي و زندگي ما را منور به عشق و مهر محمدي گرداند.
درپایان سلامتی و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است