استانداری ایلام

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از پایانه مرری مهران:

۱۰ هزار متر مربع سایه بان در پایانه مرزی مهران ساخته می شود

۱۰ هزار متر مربع سایه بان در پایانه مرزی مهران ساخته می شود

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از پایانه مرری مهران:
 ۱۰ هزار متر مربع سایه بان در پایانه مرزی مهران ساخته می شود

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از جاده ایلام-مهران و پروژه های اربعین از آسفالت کنارگذر غربی مهران تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: ما برای اربعین امسال چند هدف گذاری داشتیم از جمله پل ارغوان شهر ایلام، احداث تونل برای شرایط اضطراری و ترافیک سنگین در جاده ایلام به مهران، حدود ۱۵ کیلومتر اجرای آسفالت و پل های ۵۵ و ۵۶ جاده مهران و چند کیلومتر آسفالت و زیرساخت  جاده ای در روستای گلان، که می بایست تا پایان شهریورماه تحویل داده شوند.

وی تأکید کرد: قرارگذاشتیم هر دو هفته یک بار از پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بازدید داشته باشیم و هر هفته معاون عمرانی استاندار از این پروژه ها بازدید نماید و هر هفته مدیر کل دفتر فنی و مدیران مربوطه ضمن پایش روزانه بصورت هفتگی گزارش پروژه ها را در ستاد اربعین استان ارائه دهند.
 
استاندار ایلام مهمترین اقدام استان برای اربعین ۹۸ را جداسازی راههای ورودی و خروجی پایانه برکت از مسیر پایانه مرزی دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه ها در ایام اربعین تراکم جمعیت و ترافیک خودرویی در این محورها نداشته باشیم و اتوبوس هایی که به سمت پایانه برکت می روند و یا از آن خارج می شود در مسیری جداگانه حرکت کنند و تداخلی با مسیر اصلی پایانه مرزی نداشته باشند.

وی ادامه داد: برای جداسازی محورهای منتهی به پایانه برکت  تقاطع غیر هم سطح اجرا خواهیم کرد و کنارگذر غربی را از این طریق به پایانه برکت متصل خواهیم کرد و راه دسترسی این پایانه تا کناگذر شرقی همراه با آسفالت کنارگذری غربی مهران به طول ۱۲ کیلومتر تا پایان شهریورماه باید اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان ابراز داشت: کار بزرگ دیگر احداث ۱۰ هزار متر مربع سایه بان است که تاکنون ۶ هزار متر مربع آن اجرایی شده است که این امر به همت بخش خصوصی و خیرین در حال احداث است، همچنین بیش از ۶۰۰ سرویس بهداشتی نیز تا پایان شهریورماه در پایانه مرزی، پارکینک اربعین و پایانه برکت احداث خواهد شد.

 وی اضافه کرد: امروز به همراه نماینده محترم ولی فقیه در استان، اعضای شورای تأمین استان و اعضای ستاد اربعین از این پروژه ها بازدید داشتیم که ارزیابی مثبتی از روند پیشرفت فیزیکی آنها احساس شد و امیدواریم در مهلت تعیین شده کارها به اتمام برسد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است