استانداری ایلام

استاندار ایلام

۱۶ میلیارد تومان به مناطق مرزی استان اختصاص پیدا کرده است

۱۶ میلیارد تومان به مناطق مرزی استان اختصاص پیدا کرده است

استاندار ایلام:
 ۱۶ میلیارد تومان به مناطق مرزی استان اختصاص پیدا کرده است

استاندار ایلام گفت: اعتبار مناطق مرزی استان از ۲ میلیارد به ۱۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه ۹ شهریور ماه در نشست ستاد اربعین استان از اختصاص ۱۶ میلیارد تومان به مناطق مرزی استان خبر داد و گفت: باتلاش صورت گرفته اعتبارات مناطق مرزی استان از ۲ میلیارد به ۱۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اولویت توجه به مناطق مرزی گفت: در بین استان های معین بایست یک استان برای کمک به امور مناطق مرزی در ایام اربعین مشخص شود.

وی با تاکید بر ایجاد جدول زمانی برنامه در مناطق مرزی تصریح نمود: بعد از اتمام پروژه های اربعین حداکثر تا نیمه مهر ماه بایست امکانات به طرف رفع مشکلات جاده های مرزی سوق داده شود.

استاندار ایلام با اشاره به شروع ماه محرم بر تقویت امور فرهنگی و فضا سازی مناسب در مسیر های اربعین تاکید کرد و گفت: علاوه بر اهتمام جدی دست اندرکاران کنگره عظیم اربعین در حوزه های عمرانی و زیرساختی دستگاه های ذی ربط نیز به موازات این امور به مباحث فرهنگی نیز توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه به نشست ستاد مرکزی اربعین اشاره کرد و گفت: در این نشست حول محور خدمات شهری و امور فرهنگی اربعین بحث و گفتگو شد و مقرر گردید شهرداری تهران در بحث بهداشت و درمان اربعین پای کار باشد همچنین بهداشت و درمان نیز به تعداد کافی ۱۵۰ دستگاه امبولانس در ایام اربعین در استان مستقر سازد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است