استانداری ایلام

استاندار ایلام

پرونده ارتقای بخش چوار به زودی تصویب خواهد شد

پرونده ارتقای بخش چوار به زودی تصویب خواهد شد

‍ استاندار ایلام:
پرونده ارتقای بخش چوار به زودی تصویب خواهد شد

استاندار ایلام وضعیت پرونده ارتقای بخش چوار را رو به جلو اعلام کرد وگفت: اخیرا نواقصات پرونده ارتقای بخش چوار نیز رفع شده و بزودی پرونده این منطقه نیز به دولت ارجاع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با تابناک ایلام در این خصوص اظهار کرد: الحمدلله با پیگیری های صورت گرفته در دولت ،پرونده ارتقای بخش هلیلان امروز به تصویب کمیسیون سیاسی ودفاعی دولت رسیدو بزودی مرحله نهایی خود یعنی طرح در هیات دولت را پشت سر خواهد گذاشت.

قاسم سلیمانی دشتکی وضعیت پرونده ارتقای بخش چوار را رو به جلو اعلام کرد وگفت :اخیرا نواقصات پرونده ارتقای بخش چوار نیز رفع شده و بزودی پرونده این منطقه نیز به دولت ارجاع خواهد شد.

وی افزود: درجریان سیر مراحل و تکمیل پرونده این بخش قرار دارم و یقینا به زودی پس از تصویب در وزارت کشور جهت تایید نهایی به دولت ارجاع خواهد شد.

استاندار ایلام به مردم چوار اطمینان داد که تا نهایی شدن این پرونده پیگیری های مستمری صورت خواهد گرفت وبزودی خبرهای خوشی در این حوزه به گوش مردم خوب این منطقه خواهد رسید.

سلیمانی دشتکی در پایان این گفتگو از تمامی افراد دخیل در تکمیل وتصویب پرونده ارتقای مناطق مختلف استان همچون چوار وهلیلان ،خصوصا همراهی و پیگیری نمایندگان استان آقایان دکتر جلال میرزایی ودکتر سلام امینی قدردانی نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است