استانداری ایلام

استاندار ایلام

خبرهای خوب استاندار ایلام برای مردم مناطق هلیلان، چوار و آسمان اباد

خبرهای خوب استاندار ایلام برای مردم مناطق هلیلان، چوار و آسمان اباد

خبرهای خوب استاندار ایلام برای مردم مناطق هلیلان، چوار و آسمان اباد

استاندار ایلام
 شهرستان شدن هلیلان در مرحله نهایی/رفع موانع پیش روی طرح چوار/پیگیری جدی طرح آسمان اباد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه گفتگوی ویژه خبری که از صدا و سیمای مرکز ایلام پخش شد از چند خبر خوب برای مردم مناطق هلیلان، چوار و آسمان آباد پرده برداشت و گفت: بحث تبدیل شدن بخش هلیلان به شهرستان در کمیسیون دفاعی دولت تصویب شده و به مرحله نهایی رسیده است.

وی ادامه داد: این طرح در مرحله نهایی بایست به هیئت دولت برود و معمولا هر طرحی که در کمسیون دفاعی دولت تصویب شود در این مرحله نیز تصویب خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در صورت تبدیل شدن بخش هلیلان به شهرستان می توان شاهد تحول خوبی در بحث محرومیت زدایی این منطقه از استان شد.

استاندار ایلام در ادامه به طرح تبدیل بخش چوار به شهرستان پرداخت و گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح نواقص فنی وجود داشت که خوشبختانه ظرف یک ماه گذشته این موانع مرتفع شد تا این طرح با روند مثبتی در حال طی کردن مراحل خود باشد.

وی در ادامه اشاره ای به موضوع بخش شدن آسمان آباد داشت و گفت: این طرح نیز با جدیت تحت پیگیری است و در تلاش هستیم که این مهم نیز به سرانجام برسد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گریزی به روال تقسیمات کشوری زد و گفت: معمولا طرح های تقسیمات کشوری در ابعاد مختلف جغرافیایی، وسعت، جمعیت و دیگر شاخص ها قابل طرح و ارزیابی هستند و دولت پس از بررسی مستندات نسبت به ارتقای مناطق تصمیم می گیرد.

 وی در پایان اشاره ای هم به ایجاد بخش تازه تاسیس دشت عباس داشت و گفت: برای ایجاد یک تحول مثبت در یک منطقه یا بخش همه دلسوزان ازجمله نمایندگان و دیگر بزرگان پای کار می آیند تا اینچنین اتفاقات مثبتی رخ بدهد و در اینجا برای رخ دادن این اتفاقات مهم و مثبت در استان شکرگذار خدا هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است