استانداری ایلام

استاندارایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

حمل هر داروی حاوی مواد مخدر و تسکین دهنده توسط زوار ممنوع است

حمل هر داروی حاوی مواد مخدر و تسکین دهنده توسط زوار ممنوع است

استاندارایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:
 حمل هر داروی حاوی مواد مخدر و تسکین دهنده توسط زوار ممنوع است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام صبح روز شنبه ۶ مهر ماه قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود این که انقلاب اسلامی تازه رخ داده بود و از نظر تجهیزات و سازماندهی نیروهای نظامی بسیار مشکل داشتیم مورد تهاجم قرار گرفتیم اما با کمک خداوند متعال و همراهی ملت، سلاح الله اکبر و رهبری امام راحل (ره) بر دشمن پیروز شدیم.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی مقتدر تر از گذشته است و این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که امروز نیز به حول و قوه الهی با وحدت و همدلی از سد مشکلات پیش رو عبور خواهیم کرد، اضافه کرد: در این شرایط وظیفه مدیران در شرایط پیش روی کشور سنگین و خطیر است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به در پیش بودن اربعین گفت: اربعین امسال با سال های قبل متفاوت است، چراکه  با توجه به حذف ویزا مسئله تراکم جمعیت داریم که البته تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن اینکه پیش بینی کرد که در اربعین ۹۸ بیش از ۴ میلیون تردد از مرز مهران انجام شود، اضافه کرد: امسال احتمال دارد پیک تردد زوار تا بالای ۳۵۰ هزار نفر در مرز مهران بالا رود.
 
وی در ادامه گفت: پیش بینی می شود مرز خسروی در حالت عادی حداکثر ۳۰۰ هزار تردد داشته باشد.

وی افزود: تحولات بسسار خوبی در پروژه های زیرساختی اربعین صورت گرفته که از آن جمله می توان به آسفالت کنارگذر غربی، ایجاد زیرگذر و روگذر و جداسازی پایانه برکت از پایانه مرزی، احداث زیرگذر ارغوان، ایجاد یک تونل و چند پل و تعریض مسیرها، احداث سکوها، سرویس های بهداشتی، سایه بان ها و ... اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در استان به زائران توصیه کرد که مواظب باشند هر نوع داروی مخدر از جمله داروهای مسکن در کشور عراق جرم محسوب می شود و قوانین عراق در این خصوص بسیار سفت و سخت است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این زمینه به ستاد اربعین کمک کند و تا جایی که امکان دارد اطلاع رسانی انجام دهد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است